heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

17 Ağustos 2012 Cuma

kaçın hadi!!

geçen gün oruç tutmadığım halde neden tatil yaptığım konusunda küçük çapta bir dalga geçme ile karşılaşınca "sizde sosyalist değilsiniz. ne diye 1 mayısta tatil yapıp, 8 mart için çiçek böcek alıp veriyorsunuz" dedim. "hem sonra hristiyan mısınız ki sevgililer gününde sevdiklerinizden bir şeyler bekliyorsunuz. üstelik yeni yıl konusuna girmek bile istemiyorum" diye belirttim. bayram olunca sadece onlara, bana bi şey yok ha, hah ha!!

neyse işte, bu da böylesine bir anımdır. şeker/ramazan bayramınız/tatiliniz/festivaliniz kutlu/mübarek olsun :)

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.