heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

10 Eylül 2014 Çarşamba

tamam sustum


deniz özbey, mert koral ve tuğrul akyüz adlı kişilerden oluşan vega adlı grubumuzun çıkış parçası "tamam sustum" adlı çalışma olmakla beraber bu güzide parçanın size aslında gerçekten anlatmak istediğini yazmayı üzerime borç bilirim(!) 

işin özü şudur ki grubumuz grup seks esnasında yaşadıklarını bu parçada anlatmıştır. solistimiz deniz hanım'ın güzel sesi(gerçekten güzel), "tamam sustum" deyişi, tonunu alçaltıp yükseltmeleri ve çığlıkları her yana gri renkli vücut sıvıları gibi bulaşmıştır. klibine dikkat ederseniz şarkının gerçek özünün gerçekten bu olduğunu anlarsınız. ciddiyim bak. neyse, işimize başlayalım;

sevgili baylar, 
onarın ruhumu sil baştan. 
ama sızsın müzik içeri 
kupkuru dal gibiyim 
ne bileyim. 

(sevgili erkekler-ler eki önemli- çok yalnızım ve müzik ile beraber sızın benim bedenime, kurudum, bittim, mahvoldum çünkü)

tamam, sustum. 
tamam tamam, sustum. 


(tamam çok konuştum, farkındayım, sustum, hadi zikin beni)

şey, baylar 
siz dilerseniz 
başlayalım mi en baştan? 
dans edelim mi yavaştan? 


(direkt olaya başlamak sizde mahçup etkiler bırakabilir. o zaman en baştan başlayalım ve önce dans edelim, üç dört kişi sarsın hemen etrafımı)

tamam tamam sustum. 
tamam tamam sustum. 
tamam tamam, sustum. 
tamam, sustum, tamam. 


(yine çok konuştum, tamam, sustum)

acımasız öcünü aldı bu bar 
ben gideyim bu gece burası bana dar 
bana dar 

(barda olmuyor demek, intikamını aldı demek, neyse, hadi eve gidelim, bu gece burada rahat hareket edemeyeceğim)

haydi baylar, 
büsbütün acıla yayıla 
tırmalayalım mı her yeri 
yoksa atalım mı bir adım geri? 
yoksa? 


(nihayet eve geldik, büsbütün açılın ve yayılın bakayım, yoksa önce birer içki mi isterseniz? yoksa..)

tamam tamam sustum. 
tamam tamam sustum. 
tamam tamam, sustum. 
tamam, sustum, tamam. 

(çok konuşuyorum, farkındayım, tamam sustum..)sevgili baylar, 
onarın ruhumu sil baştan. 
ama sızsın müzik içeri 
kupkuru dal gibiyim 
ne bileyim. 

(evde de müziksiz olmaz mı? ama hala yalnızım, çaresi olun artık yalnızlığım, aylardır tık yok, kuru bir dal gibiyim, hadi..)

tamam tamam sustum. 
tamam tamam sustum. 
tamam tamam, sustum. 
tamam, sustum, tamam. 


(tamam, yine sustum, ama hata sizde, sustum derken bile dudağıma bakmıyor musunuz? doldurun artık her yerimi)

karşılıksız duygular nefret kusar 
ben gideyim, 
bu gece burası bana dar. 
haydi baylar 
büsbütün acıla yayıla 
tırmalayalım mı her yeri? 
yoksa? 
yoksa?


(nihayet! duygu önemli değil, nefretinizi kusun bana, dövün, parçalayın, bu gece istanbul bile bana dar, herkes gelsin, acılarım yayılsın, tırmalayalım her yerimizi, yoksa.. yoksa işte öyle be gülüm..)

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.