heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

15 Haziran 2012 Cuma

gel gidelim güneylere


bu şarkının orjinal kaydı da güzel. 1973'de plağa kaydedilmiş. 1998'de yeni sözler eklenerek yeniden düzenlenmiş. her ikisi güzel. ikisini de severim, dinlerim. ama ikinci versiyonu daha güzel be. sami özer çok içten bir sesle söylüyor ve güneylere iniliyor. hem pc başında dinlenmez elbet, arabada dinlenir. neyse işte, mazhar alanson'un tatil şarkıları feci güzel.


bu ne biçim hikaye böyle
hasta mısın nesin bana söyle
gel gidelim güneylere
yenilenip dinlenmeye
deliyim ben aslında
senin gibisini sevmekle deli

başarısız olduysan oldun
yıkma kendini zaten yorgunsun
ya bu deveyi güdersin ya bu diyardan gidersin
ya vazgeçer unutursun
ya da yolun açık olsun, hadi

bu felek kimine kavun
kimine kelek yedirdi
sevinip de şımarınca
sana derhal bildirildi tabi

nerde hani o canım gözler
hani nerde verdiğin sözler
boğuldum ben gözyaşına
elimi tutan el nerde
sorarım kendi kendime
elimi tutan el nerde hani?

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.