heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

28 Eylül 2007 Cuma

haberin yok, ölüyorum


bu parçada bize anlatmak istediği nedir? oturdum ve yazdım. dinlediğiniz bu şarkı aslında bize şunları diyor:

bakma bana öyle derin
(terk ettin beni ve hala niye yüzüme "seni seviyorum" der gibi bakıyorsun)
işim olmaz senle benim
(gururluyum kızım ben. ben siktir ettim seni)
hiç bu kadar sevilmedin
(seni, benim gibi seven birini "nah" bulursun)
gözlerinden okuyorum
(senin de acı çektiğinin farkındayım)
haberin yok, ölüyorum
(bu kadar gurur boşuna. bilmiyorsun ama sensizlik beni öldürüyor)

sorma bana nerelisin
(bana bir daha hiçbir şekilde yakınlık gösterme)
ne içersin ne giyersin
(senden çöp bile istemiyorum)
derdim sana derman olsun
(ulan ayrıldın benden. maf oldum, üzüntüm, derdim büyük. beni bu terk etmen sana ilaç olsun be)
ben gönülden okuyorum
(biliyorum, artık daha iyi olacaksın)
haberin yok ölüyorum
(ama bilmiyorsun, bu beni öldürüyor)

azdı yine deli gönül
(sana olan aşkın yine depreşti a q)
üzerine geliyorum
(hayaline sığınıyorum, kurtar beni)
geçti yine boş bir ömür
(seninle geçen yılların heba oldu gitti)
gözlerinden öpüyorum
(kapattım gözlerimi ve yine aklıma ilk gelen mutlu gözlerin oldu)
haberin yok ölüyorum
(bilmiyorsun değil mi lan, ölüyorum ulan, ölüyorum)

haberin yok ben ölüyorum
(allah belanı versin, ölüyorum sensizlikten)
sen gelirken ben gidiyorum
(sen hayata tekrar gelirken ben gidiyorum bu dünyadan)
dermanım yok ben ölüyorum
(ilacım sendin be. sen de gittikten sonra naparım ben)
ayrılırken ben içiyorum
(sen beni terk ettikten sonra işte, işte her şey böyle oldu. içiyorum artık kederinden)

yaa, işte böyle diyor sevgili okuyan kişiler. hepinizi gözlerinizden öperim...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.