heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

7 Şubat 2011 Pazartesi

güzel kadın

benim için bir kadını kadın yapan en önemli fiziksel unsurlar şunlardır;

kulak memesi: bilirsiniz, kulak memeleri "ayrık olan ve olmayan" diye ikiye ayrılır. eğer bir kadının kulak memesi ayrık değilse ne küpe güzel durur, ne de dudaklar ile eşi benzeri olmayan numaralar çekilebilir. benim için bir kadında olmazsa olmaz en önemli nokta kulak memesinin ayrık olmasıdır. ha, o kulak memesini görmek zor tabii. kadınların çoğu kulaklarını kapar. oysa en seksi yerlerini kapattıklarının-ayrıksa eğer- hiç farkında değiller! şunu unutmayın, bahsettiğim kulak memeleri, sarkık kulak memeleri değildir. sarkık kulak memesi, sarkık göğüslerden bile kötü durur. kıllı kulak memeleri ise ayrık da olsa malumunuz üzere iğrenç ötesidir.

sırt: bir kadının vücudunun en muhteşem bölgelerinden birisi de sırtıdır. benim için dokunmaktan en fazla haz alınan bölgelerin başında yer alır. zaten bu yüzden sırt dekolteleri icat olunmuştur. üstelik göğüsler gibi erotik bir bölge olarak kabul edilmediğinden boydan boya açılabilir. kadın sırtına parmak uçları ile dokunulur, okşanır. oysa göğüs ve geri kalan kısım haldır huldur sahiplenir. bir kadının beceremeyeceğiniz tek noktasıdır. üstelik o sırtta kazınmış inanılmaz güzel dövmeler oluyor. bir kadının bana sırtını dönüp yatması hiç umrumda değildir. kitap gibi sırtı olan kadınlar var. sayfaları çevirir gibi dokunurum ve okurum o sırtları.mesela sıla adlı kişinin sırtı enfestir. hastasıyım o sırtın. yüzüne bakmam, ama sırtına doyamam.

bel inceliği: dans ettiğim kadınları ikiye ayırmak zorunda kaldım. birincisinde elimi beline attığımda vücut sıcaklığını hissettiklerim, ikincisi ise yağdan dolayı hissedemediklerim. kadın beli kesinlikle ve kesinlikle yağlanmamalı, hatta bu yasaklanmalı. bir önemli nokta daha var aslında. kadınlarda bele yapılan kanatlı dövmeler o kadar çok çoğaldı ki oldukça sıradan bir hal almaya başladı. önüne gelen beline kanat taktırmış. üstelik o bel yağlı ve kıllı ise daha da iğrenç duruyor. benim artık şöyle bir teorim var. beline kanat dövmesi yaptıran kadınlar seksde domaltılmaktan hoşlanıyordur ve domaldıklarında kanatlanıp uçtuklarını düşünüyorlardır!
saç ve göz rengi: doğal sarışın kadın bulmak neredeyse imkansızdır. üstelik doğal sarışınlar da güzel değildir. klasik olacak ama "sarışının adı esmerin tadı" derim geçerim ben. esmer bir kadın benim için daima sarışın ve kumrallardan önce gelir. tabii kadınlarda esmerlerden hoşlanınca doğal olarak göz rengi de önem kazanıyor. renkli gözlüler çoğunlukla fecaattir. mesela adriana lima bana göre oldukça itici bir kadın. neyse, açık kahverengi gözler ise(bal rengi) inanılmaz güzel. ayrıca kadın gözü dediğin kocaman olmalı. türkan şoray'ın gözleri gibi. kısık gözler ise beni korkutur. sinsi olur o kadınlar. ayrıca gözlerin birbirine yakın olması hiç estetik değil.

burun yapısı: eskiden bir kadında benim için en olmaz şey kemerli burundu. üniversiteye başlayıncaya kadar da kemerli burun yapısına sahip kadın görmediğimden böyle bir şeyin imkansız olduğunu düşünüyordum. ama kemerli bir buruna sahip bir kadını fakültede görünce tüm o hayallerim yıkıldı. burunda kemer olması, kadını kadın olmaktan çıkarıp erkeksi hale getiriyor. mesela nuray mert'e bakın. bir duruşu, karizması vardır. ama o burun olmuyor. çok erkeksi! koca burunlular da ayrı bir alem. burun kısmı önemlidir arkadaş. sırf bu yüzden parayı bulur bulmaz iğrenç olan burnumu belirli bir forma sokturdum.
göğüsleri: kocaman göğüsleri olan kadınlardan hoşlanan erkekleri anlamıyorum. bu kadınlar süt ineğine benziyorlar. hatta abartmıyorum, inanın bana 5 kişilik bir ailenin günlük süt ihtiyacını bile karşılayabilirler. göğüsleri ellerinizle kavradığınızda elleriniz göğüslerde kaybolmayacak, aksine kavrayacak. bu yüzden ne limon gibi kuru göğüsler, ne de karpuzlar. nar büyüklüğüdür esas olan. üstelik koca göğüsler kolay sarkıyor, ki bu durum da kötü. kadınların göğüsleri sarkmasın. sütyenlerini daima taksınlar.

benim için güzel bir kadın işte budur! öyle ki, kadındaki bir çift güzel ve ayrık kulak memesi ile düz sırta vatanı bile satarım! "böyle bir kadın var mı" derseniz eğer ilk aklıma gelenlerin gözleri renkli olsa bile angelina jolie ve beren saat olduğunu söylerim. gördüğünüz gibi mükemmele yakın güzellikteki kadınlar bile kriterlerimi kısmen karşılıyor! hatta charlotte gainsbourg bile!
 dur ya hu, abartı olmadıktan sonra çil kadında çok seksi duruyor.

8 yorum:

Adsız dedi ki...

freja beha erichsen

gerisi önemli değil... dedi ki...

biraz çiroz olsa bile oldukça güzel bir kadınmış. ilk kez gördüm kendisini, sağolasın..

Adsız dedi ki...

ya sen ne diyorsun, iğrenç ötesi olmasına rağmen hamile kalıp zorla evlenen kemerli burunun önde gideni köpeklerin bile domaltsan sikmeyeceği tipler kimlerle evlendi! ben artık inanmıyorum erkeklerin bunlara baktığına, nerde bi domuz maymun şeref yoksunu büyücü kahpe varsa en yakışıklı en iyi erkeklerle (iyiden kasıt iyi kalpli,merhamet sahibi ,insancıl ) evlendiler.Sen de görmüşsündür onu,hafızanı yokla bakalım türkiyede gördüğün en iğrenç tiksinç kadın kim-gazete dergi mazagin...

gerisi önemli değil... dedi ki...

sevgili adsız, erkekler döllemekten, tohumlarını saçmaktan hoşlanırlar bu bir. insancıl, merhametli erkeklerin çirkin kadınlarla evlenme meselesi ise bambaşka. güzel kadınlar gençliklerinde bu tiplere bakmıyorlar ve sonra yaşları ilerledikçe birden bire bu tipler değerli hale geliyor. ama o zaman da bu erkekler senin tabirin ile çirkin kadınlarla evleniyorlar. çünkü bu tip kadının amacı bu. beklemek. elbet sırasının kendisine geleceğini biliyor..

ayşe özbilmemne adlı kadın güzel değil. evlendiği herif zaten çirkin. hatta benden bile çirkindi. ama şunu bilir şunu söylerim. evrenin en büyük çekim gücüne sahip organı vajinadır. kadın isterse eğer isteği erkeği vajinası sayesinde kendisine bağlar. bu kadar basit işte..

Karbon Denemeler dedi ki...

ben de küçükken kulak memesi yapışık olanların klitorisi dışarıdan görünmeyen bir vajinaya sahip oldukları dair tezlerim vardı. tabi daha sonra birlikte olduğum kadınlarla bu tezlerimi yıktım. her an her şey her hangi bir kadında olabiliyor. bu genetik çeşitlilik daha çok kadını sevmeme sebep oldu..

gerisi önemli değil... dedi ki...

evet, bir sürü güzel kadın var, bir sürü sevilecek kadın, bir sürü sevişilecek kadın.. şahsen oldukça tipsiz biri olduğumdan fazlası ile çaba harcamak zorundayım ve gençlik gitti. bıkkınlık verdi. hayat böyle, herkes keyfine bakıyor..

Adsız dedi ki...

Ulan kemerli burnum var ve estetik olcak param ve cesaretim de yok nolcak şimdi.
Tabiki de herkesin beğendiği tip vardır ama önemli olan cidden iç güzeliktir. Mesela benim etrafımda tam istediğim tipte bi çocuk var ama kendisini tanımıyorum. Eğer karakteri iyi değilse , isterse brad pittten daha iyi olsun , anında biter benim için. Aynı şekilde yüzü hiç de güzel olmayan ama melek gibi temiz kalpli olan ve kendimi iyi hissettiren kişi benim için dünyanın en güzel insanıdır.

gerisi önemli değil... dedi ki...

sevgili adsız, kemerli burun vs, bunlar fani şeyler. önemli ayrıntılar değil. takma kafana :)

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.