heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

17 Şubat 2010 Çarşamba

bayan popo

jennifer lopez'in kalçasının güzel olmasının nedeni oldukça ilginçmiş! rivayete göre ünlü olmadan önce kalçasını bu hale sokmak için memleketi porto rico'ya gidip, oranın en iri siyah erkekleri ile anal yoldan cinsel ilişkiye girmiş. kalçası o yüzden bu haldeymiş. bu iş için 1 milyon dolar vermiş o iri kıyım siyahlara! ünlü olmak çok zor bir şey anasını satayım! nelere katlanıyor insan. 1 milyon dolarım olsun, vallahi öyle bir yatırım yapmam!

hem ben buna ameliyatsız popo kaldırma derim! ne öyle bıçak altına yatmalar, yağ aldırmalar, doldurmalar, fazla yağları buzdolabında saklayıp kolojen yerine kullanmalar falan. en güzelini yapmış gerçekse eğer.

ben bayan popo ünvanını sevtap parman'dan alıp bu porto ricoluya vermek istiyorum. siz de katılın bana, şu artık pörsümüş bayan popomuzdan kurtulalım. çocuklarımız için, insanlık için, büyük türkiye için, daha aydınlık gelecek için bu şart!
bir insan neden götünün güzelliği ile övünür ki! bu arada, sizce sevtap parman'ın memleketinde siyah vatandaşlarımız yaşıyor olabilir mi? hmmm!!!

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.