heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

2 Mayıs 2012 Çarşamba

imkansız aşkın şiiri

aysel adlı kişi sarışın(yani saf), felaket güzel bir kadındır ve daha hayatın hiç bir pisliği ile oynaşmamış birisidir. oysa attila ilhan öyle midir? aysel ile şair tamamen farklı yaşantıların insanlarıdır ve sanırım aysel çok genç bir kadındır. aysel'e yasak elmayı yedirmeye şair istekli değildir. ama aysel isteklidir. böylece şairimiz alır eline kalemini ve destanını yazar. son cümlesinde de noktayı koyar; "aysel git başımdan seni seviyorum."

sevmek, elde edebilmekten daha değerlidir.



aysel git başımdan ben sana göre değilim
ölümüm birden olacak seziyorum.
hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim
aysel git başımdan istemiyorum.

benim yağmurumda gezinemezsin üşürsün
dağıtır gecelerim sarışınlığını
uykularımı uyusan nasıl korkarsın,
hiçbir dakikamı yaşayamazsın.
aysel git başımdan ben sana göre değilim.
benim icin kirletme aydınlığını,
hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim

ıslığımı denesen hemen düşürürsün,
gözlerim hızlandırır tenhalığını
yanlış şehirlere götürür trenlerim.
ya ölmek ustalığını kazanırsın,
ya korku biriktirmek yetisini.
acılarım iyice bol gelir sana,
sevincim bir türlü tutmaz sevincini.
aysel git başımdan ben sana göre değilim.
ümitsizliğimi olsun anlasana
hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim.

sevindiğim anda sen üzülürsün.
sonbahar uğultusu duymamışsın ki
içinden bir gemi kalkıp gitmemiş,
uzak yalnızlık limanlarına.
aykırı bir yolcuyum dünya geniş,
büyük bir kulak çınlıyor içimdeki.
çetrefil yolculuğum kesinleşmiş.
sakın başka bir şey getirme aklına.
aysel git başımdan ben sana göre değilim,
ölümüm birden olacak seziyorum,
hem kötüyüm karanlığım biraz çirkinim.
aysel git başımdan seni seviyorum...

12 yorum:

cem dedi ki...

şiir, leyla ile mecnun ve o sahnedeki martılar çok güzel.

gerisi önemli değil... dedi ki...

hayat, evren ve her şey hakkındaki sorunun cevabı bile güzel :)

Nobody dedi ki...

Eskiden biri bana bu şiiri hediye etmişti:) Erkekler şov yapmak için böyle şeylere başvuruyolar bence. Bi de cem adrianın bana özel şarkısı vardır. Klişe oldu bunlar artık.

gerisi önemli değil... dedi ki...

:)

nobody git başımdan..

Nobody dedi ki...

:)) ahaha, kesin seviyosun beni.

gerisi önemli değil... dedi ki...

ben sana mecburum bilemezsin
adını mıh gibi aklımda tutuyorum
büyüdükçe büyüyor gözlerin
ben sana mecburum bilemezsin
içimi seninle ısıtıyorum

:)

Nobody dedi ki...

Hiç büyümüyorsun artık iyi ki büyümüyorsun
Adınla başlıyorum her şiire ve her mısrada
Esirgeyensin bağışlayansın, biad ediyorum.
Çocuksun sen ve bu dünya sana göre değil

:))

gerisi önemli değil... dedi ki...

...
yoksul bir şilepte gemiciyim
malezya'da yük bekliyorum
önümden çekilirsen istanbul görünecek
nerede olduğumu bileceğim

:)

Nobody dedi ki...

Bunun gideri yok, olmamış bu:)

gerisi önemli değil... dedi ki...

sanki bu olmamış gibi
gideri yok bu hayatın
varsın olsun,
olmamış gibi dursun
olmasa da gelsin buyursun
olursa.. herkes sussun

:)

sadeceselin dedi ki...

offf iyi geldi bee :))

gerisi önemli değil... dedi ki...

uzun süre olmuştu, hoşgeldin bi daha :)

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.