heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

30 Mart 2009 Pazartesi

düşlerime kal

değerli izlekler! sevdiğiniz birisine kişi yerine şey gibi davranmaya başlarsanız onu yavaş yavaş tüketirsiniz. kişilerin şeyleşmesi süreci sizin elinizde olduğu kadar diğer kişilerin de davranışlarıyla ilgilidir. yani karşı tarafın bir hareketi veya sözü durup dururken sizin ondan soğumanıza ve sevginizin bitmesine neden olabilir/olabilmektedir.

işte sevgili fede, düşlerime kal adlı parçasında bu durumdan bahsediyor. o kadar çok seviyorki sevdiği kişinin sıradanlaşmasına tahammül edemiyor. karşı tarafın hep ilk gördüğü gibi kalmasını istiyor, sevmediği yanlarını görmek istemiyor. şarkının can alıcı yeri elbette ikinci satırı. yani; yaşanınca tükenir bilirsin.

beni sana çağıran her ne ise sustur
(benim seni istememe neden olan her şeyini yok et)
yaşanınca tükenir bilirsin
(çünkü o özelliklerin yavaş yavaş tükenebilir)
gemilere yük yüreğim gemiler okyanuslara
(sevgin yük ruhuma, ruhum karanlıkta)
düşlerime kal
(sadece rüyalarımda görün)
gözlerime bak gözlerimi yak
(bakışların alev alev)
bu kadarı yeter
(sadece bakışların yeter)
düşlerime kal
(sadece rüyalarımda görün bana)
kalbimde bir pişmalık olma
(seni kötü bir anı olarak hatırlamak istemiyorum)
tenimde sıradan anı
(sevişmelerimiz sıradan olmasın)
yatağımdaki tükeniş olma
(sevişmelerimiz sıradanlaşmasın)
düşlerime kal
(sadece rüyalarımda görün bana)

4 yorum:

winston wolf dedi ki...

bir şey diyeceğim ("bişi dicem" daha iyi ifade ediyor şu an):
çok teşekkür:)
kendimi; şımarıklık yapıp bir şey isteyen ve istediği şeyin gerçekleşme ihtimalinin olmayacağına inandıran çocuk gibi hissediverdim görünce:)

yazılanların büyük çoğunluğuna katılmakla beraber, bana bir şey eksik gibi geldi.
"yani sıradanlaşmak işin bahanesi de başka bir engel var bu sevgiyi yaşamamasına", hissiyatı uyandırıyor bende.
işin özü sanki kafasını karıştıran 3.kişiye söylenmiş gibi...

naçizane...

gerisi önemli değil... dedi ki...

evli adam serzenişi mi? karısı çocuk doğurduktan sonra olduğu kilosunda kalmış, herifin hayatı kaymış ve birine rastlamış. eheh:)

ben sevdiğine sevdiğini söylemekten korkan birini gördüm aslında. kendi kendisine yükleme yapıyor. platonik aşk gibi. yani harbi aşk platonik olandır. karşılıksız veya karşılıklı bir beklenti ve şart bekler. platonik tamamen saftır. sanki o saflığı yitirecek gibi geldi bana. kadının fede den haberi bile yok!

winston wolf dedi ki...

sevdiğine sevdiğini söylemekten korkan biri...
ben de söyleyip söyleyip üzülen,büzülen ve süzülen birini gördüm aslında.
bazen susmak, sessiz kalmak,her içinden geçeni söylememek sanki daha iyidir,belki daha iyidir.

gerisi önemli değil... dedi ki...

hayır, söylemenin daha iyi olduğunu düşünüyorum. neden bekleysin ki?

görüş farkının nedeni senin gördüğün/yaşadığın ile benim gördüğüm/yaşadığımın farklı olması sanırım. tecrübeler bir şarkıda bile anlamı değiştirebiliyor sanırım.

dün bitti, yarın belirsiz, anı yaşa!

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.