heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

26 Mart 2009 Perşembe

cumartesi: saat farkı


feridun düzağaç ın oldukça güzel cumartesi parçasını inceledim! şarkının vurucu yeri "bugün orda da cumartesi mi" sözü. sanırım fede bu şarkıyı cumartesi gecesi saat 00:30 da falan yazmış. oysa sevgilisinin gittiği ülkede saat cuma gecesi 23:30. veya öyle değildir!!! neyse;

bakışların gittiğin yerden uzak,
(uzak bir yere gittin, yanında bana dair hiçbir şey götürmedin)
yoksa gelirdim;
(valla beni hatırlasan, adımı ansan sessizce, şerefsizim ata binip dört nala gelirdim)
'sensiz anlamsızlığımı anladım, dön v.s.' demek için
(sen olmadan ben bir hiçim, hayatın anlamı senmişsin, dön bile diyemem)

bugün burda cumartesi,
ben senin saçlarını, suçlar bakışlarını,
geveze susuşlarını bile özledim
(nefret ettiğim tüm özelliklerini özledim)

ayrılık bu söyle sende farklı mı zaman?
(ayrılıklarla beraber zamanda mı farklılaşır?)
aynı soğuk.. aynı hazan...
(aslında orada da soğuk, orada da sonbahar)

bugün orda da cumartesi mi
(sen hala cumada mısın? ben cumartesideyim)
sen de beni, 'benim kadar' özledin mi,
(beni, benim kadar özlemene ihtiyacım var)
'aynalardan kaçarken özlenmeyi beklemek'...
(ben kendi iğrenç yüzüme bile bakamazken, sen beni nasıl özleyebilirsin ki?)
ne kadar acı, ne kadar komik..
(acı bir gerçek bu ve beni çıldırtacak kadar komik)
..ve bana ait değil mi?
(ve bunların hepsi bana ait, sen çoktan gittin)
gülme!
(aynadaki ben, gülme bana)
incinirim...
(kalbim kırılır, daralırım!)

7 yorum:

Aşk Cemresi! dedi ki...

'aynalardan kaçarken özlenmeyi beklemek'...

ne kadar acı, ne kadar komik..

..ve bana ait değil mi?

gerisi önemli değil... dedi ki...

hayır, bana ait! değil mi?

Adsız dedi ki...

feridun düzağaç ın oldukça güzel bir diğer eseri -düşlerime kal-'ı da bir başka günde, bir başka programda bizlere açıklasanız,bizleri aydınlatsanız ne güzel olur üstadım.
zira o da deşilesi,yorumlanası bir güfteye sahiptir.
saygılarımla.

gerisi önemli değil... dedi ki...

moduna girersem kendiliğinden anlaşılıyor zaten. denerim bir ara...

Üfürükten Prenses dedi ki...

Şu adamın kıymetini hala anlamadılar ya ona yanıyorum..

Cumartesi,ayrılığın kabullenilmiş halidir..Acıdır,acıtır ama biraz olsun geçmiştir acı ve bu şarkı yazılmıştır..

Üfürükten Prenses dedi ki...

Aaa istek yapabiliyor muyuz feridün düzağaç şarkısı üzerine ?

Ben de "Evimin Bir Odası" adlı eserini rica edeceğim :)

gerisi önemli değil... dedi ki...

bir ara denerim...

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.