heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

6 Mart 2009 Cuma

herkesin reklama ihtiyacı vardır


çok uzun seneler önce madonna'nın bir lafını okumuştum. şöyle demişti; "şöhret en büyük afrodizyaktır."

doğru söze denilebilecek hiçbir şey yok. henüz şöhret basamaklarını bir bir tırmanan ben, karşı cinste afrodizyak etkisi oluşturamasam bile, eminim o safhaya da geleceğim!

bunun için nerelere ihtiyacım var? hımm;

haydar dümen'e çok iri penisli biri olduğumu ve bundan dolayı kadınlarla ilişkiye girerken sıkıntı çektiğimi mi yazsam?! olmadı, en yakışıklı erkek yarışmasına resmimi yollarım. aslında blogda kendi resmimi de yayımlasam olur. ama zaten öyle yapmıyor muyum a sevgili okur! oysa en tahrik edici yerim omzum ve kolum! karşı cins o omuzları görünce dayanamıyor, hemen dokunmak için birbirleri ile yarışmaya başlıyorlar. derler ki, benim kolum ve omzum on sütlü milka, otuzbeş axl çikolatalı gücündeymiş! omzumda top sektirirken adeta bir arda turan kıvraklığına sahibim. dizilerde basketbol takımlarında oynayan oyuncular daha topu bile potaya doğru düzgün sallayamazken(lanet olsun, onlar oynuyor, ben oynayamıyorum), ben maç başına 45 sayı, 36 ribaunt, 26 sayı pası, 14 top çalma, 22 blok ortalamaları ile oynuyorum. hatta bir keresinde smaç yaptığım pota kafama düşmüştü!

boyum, posum ve endamım hakkında uzun uzun yazmaya gerek yok. bu kadar yeter. arabam olsa belki arabamla çektirdiğim resmi koyardım bloga. böylece o 10 küsür milyarlık araba kadar değerim olmadığını cümle aleme ilan edip, bol bol karşı cins kaldırırdım! çünkü kadınlar için çikolata ne kadar önemliyse motor sesi de o kadar önemli. motor sesi ile adeta orgazm oluyorlar! hem kaportada kalacak bir mallory knox kalça izine asla hayır falan demem, arabamla adeta sevişirim!

uzun lafın kısası; aslında şu an en popüler türk hatun sanırım deniz seki ve hadise. onlardan birini kendime aşık edip akabinde terk edersem, neredeyse diğer tüm kadınlar kapımda köle, mutfağımda aşçı, sokakta hanfendi, yatağımda öhömm neyse. bir kadir inanır bakışı da yeter aslında. şöyle kafamı öne eğip, kaşlarımı çatsam ve gözlerimle baksam hatuna, ahh ahh, nerde bende o bakış. her denediğimde gülme krizine giriyorum!

kadınlar kendilerini güldüren hergelelerden mi hoşlanır, yoksa kendi yaptıkları esprilere gülen erkeklerden mi? ben bir kadının espri yapabileceğine inanmıyorum aslında. espri basittir. bu yüzden erkekler rahat rahat yapabilir. kadınlar ise karmaşık düşünürler. itiraf eden birader, tavlada hiç bir kadını yenebildiniz mi? valla ben yenemedim. o kadar sinsiliği aynı anda düşünemiyorum!

neyse işte, laf uzadı. insanoğlu ister arabası ile, ister metoseksüel görünüşü ile, ister giydiği kıyafetleri veya yaşam tarzı ile kendi reklamını hoşlandığı cinse karşı yapar. rakiplerini bertaraf eden aslan gibidir. saldırgandır!

bakın ben kendi reklamımı yapmamak için resmimi bile koymuyorum. çünkü aynı zamanda yüzsüzüm!

yani;

herkesin reklama ihtiyacı vardır, ama benim yoktur!

4 yorum:

aşkın dedi ki...

Bir blogger bayan var.O da senin gibi gizemli.Benim aklıma güzel şeyler geliyor anlayışına sığınarak.Onun bişeyden haberi yok.

gerisi önemli değil... dedi ki...

:)?!

aşkın dedi ki...

Süreç başladı, gelişmelerle karşında olacağım.
Not: Gayet ciddiyim

gerisi önemli değil... dedi ki...

hayırlısı olsun, kısmet!

not 2: hala ciddiyim

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.