heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

14 Temmuz 2010 Çarşamba

paz vega


şu latin kadınlarını oldum olası güzel bulmam. hatta penelope cruz bile bana göre çirkindir. iyi oyuncudur, ama çirkindir. hem iyi oyuncu, hem de güzel, güzel ne kelime, oldukça güzel olan bir ispanyol kadın var elbette. biz bu kişiye paz vega diyoruz. çilleriyle falan, müthiş bir şey. o hariç latin kadınlarda iş yok diyebilirim, hemde rahat rahat derim.

bir çok kişi gibi ben de onu ilk kez lucia y el sexo filminden biliyorum. ama o zamanlar adına hiç dikkat etmemiştim. sonra bir arkadaşım "paz vega" diye diye kafamın etini yerken filmi hatırladım, onu da hatırladım. oldukça uzun süre geçmesine rağmen kalmış aklımda o vücut. oldukça iyi bir oyuncu, kusursuz bir vücut ve cömert bir kadın. erkek tabiri ile dersem eğer "çok sikici bakıyor", valla bak...


dünya kadınlarının göğüslerini "paz vega'nın göğüsleri ve diğerlerinin göğüsleri" diye ikiye ayırabilirim.

sinema her ne kadar aksini söylese bile hayattan kopuktur. oyuncu dediğimiz kişiler hayatın sadece bazı bölümlerini oynar. yemek yerler, dövüşürler, konuşurlar, rol yaparlar. ama bizim türkler bırakın sevişmeyi, öpüşmeyi bile gerçekleştiremez. hayattan kopukluktan kastım budur işte. sanırsınızki bu oyuncular gerçek yaşamlarında çok namuslu ve asla öpüşmeyen, osurmayan, sıçmayan, işemeyen canlılardır. ama paz vega öyle biri değil, valla bak!!!

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.