heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

17 Mart 2009 Salı

berkant adlı sanatçı!

bundan yaklaşık 2 yıl önce, yakışıklı mı yakışıklı(!) ali kırca'nın sunduğu haberleri seyrediyorum. sona doğru yaklaşırlarken kültür sanat haberlerine geçiş yaptılar. haberde büyük bestekar(!), güftekar(!) ve yorumcu(!) berkant'ın 50. sanat yılını dostlarıyla beraber kutladığı söyleniyordu. geceye hatırladığım kadarı ile sezen aksu ve hepsi adlı grup katılmıştı. işte yüzüne yediği botokslardan suratında ifadenin i'si bile kalmamış olan sezen aksu esprileriyle milleti kırıp geçirmiş. tabii yerseniz. ben onun yaptığı espilere falan gülmem, onun o kıçıma benzemiş suratına gülerim aslında. neyse, sezen aksu mevzunu geçeyim. ama yüzü harbiden berbat durumda. keza ajda pekkan da aynı halde, nilüfer de. birileri bunlara botoksun yüzlerini nasıl mahvettiğini anlatmalı aslında. çok kötü duruyorlar.

neyse, konuya döneyim. bu "büyük mü büyük yorumcu berkant kim lan" dediğinizi duymayayım sevgili okur. onun kim olduğunu bilemeyene erkek bile vermezler. hani samanyolu adlı eşsiz bir şarkı var ya, hah işte onu yazan, besteleyen, yorumlayan ve 50 yıldır müzik adına başka hiçbir şey yapamayan bir insandır berkant. sadece ve sadece samanyolu vardır. başka hiçbir şeyi yoktur ve bu insanın 50. sanat yılı kutlamışlardı. muhtemelen 30-35 yıl önce yazdığı bu şarkı yüzünden adamın altın sanat yılı kutlanıyordu. gerçi bu sanatçılar sanata 10 yaşında flüt çalarak başlıyorlar. ilk resitalleri ilk flüt sınavları oluyor. ben mesela hala daha baltalar elimizde yi çalabiliyorum! işte bu yüzden 60 yaşına gelen herkes 50. sanat yılını kutlayabiliyor! ilk flütle tanışmam erken yaşlarda olduğuna göre 25. sanat yılımı yakın zamanda bende kutlayacağım!

neyse aabi sorun bu da değil. hepsi adlı, cemre adlı esmer, büyük ağızlı kız hariç idare eder kızlardan oluşan grup "tempo, tempo, tempo" derlerken şarkıları bittirdiler. eskiden de "fazla tamam" diyorlardı zaten. fazlatamam'ın açılımını size bırakıyorum! ben biliyorum, inat değil mi, söyleyeceğim işte! mikrofon ama hala ellerinde. düz yazı şekildeki konuşmalarında berkant abilerinin kendilerine yolu açtığını, o olmasaydı hafif müziğin ve dolayısıyla kendilerinin olmayacağını söyledir. güzel kızlar aptal olmaz, idare eder kızlar ise aptal olabiliyor. ne alaka ya hu? berkant'ın size bir katkısı mı oldu, elinizden mi tuttu, samanyolu'nu beraberce söylediniz mi, size bir şarkılık katkı mı yaptı? size o yolu asıl vicky, mel c, mel b falan açtı. onlar olmasa siz de olmazdınız esmer güzelim, özellikle sen çok güzel görünüyosun gözüme. valla bak! bu yazıyı okursan eğer, bana ulaş! seni evinin kadını, çocuklarının anası yapayım, bu hayattan kurtarayım!

öff sıkıldım berkant'tan. o şarkıyı söylemediği siyasetçi kalmadı zaten.

acaba sezen aksu 50. sanat yılını kutlayacak mı?

2 yorum:

içimden geldiği gibi ~~~ dedi ki...

şaşırdım kaldım haberi okurken...
:-o

gerisi önemli değil... dedi ki...

valla ben de!

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.