heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

13 Kasım 2009 Cuma

2012: korkmuyorum, çünkü altım hep kuru!!


2012 adlı film vizyona girdi ve izledim.

beklentimi karşılama puanı: 0
bir süre sonra sonunu tahmin etmem: 10
yine salak bir aile mi var: evet
amerikalılar dünyayı mı kurtarıyor: evet
diğer milletlere hafiften gönderme var mı: evet
aklınıza gelebilecek her türlü klişe var mı: % 100
yeni bir şey var mı: yok
izlenebilir mi: size tavsiye etmem. korsanını bulup izleyin.
kaç puan verdin lan: dünyanın yok olduğu filmler kategorisinden değerlendirirsem eğer; 7.

yer, dünya adlı gezegen. bir grup gerizekalı hintli yerin 5000 metre altında maliyetine bakmadan bakır çıkarıyordur! bu kişiler güneş patlamaları sonucu dünyanın çekirdiğinin daha da ısındığındığı, bir süre sonra dünyanın mısır gibi patlayacağını söylerler!

yani filmin marduk ile uzaktan yakından hiçbir alakası yok. senaristin marduk'tan haberinin olduğunu dahi düşünmüyorum.

neyse, hemen amerikan başkanının durumdan haberi olur. başkan danny glover(ehehe, siyah) g 8 liderler zirvesini toplar. bir kaç tane nuh'un gemisi yapmaya karar verirler. dünyadaki insanlara haber vermezler. sadece bilim adamları ve kişi başına 1 milyar euro verenler gemiye binecektir!

elbette oolaya geri zekalı bir amerikan aile dahil olur. tarifi imkansız bir yolculuk ile, tibetin 2000 km kadar doğuya kaymasıyla da gemiye ulaşırlar. kaçak girerler.

gerisi bildiğiniz son. dalgalar everest tepesinin 150-200 metre altına kadar ulaşır. 27 gün sonra sular çekilmeye başlar. vs vs vs...

filmin sonu ise bence tam bir bomba. artık iyi bir aile babası olan kişinin kızı 7 yaşındadır ve hala geceleri altına işemektedir. filmin sonunda babası şöyle der;

baba: korkuyor musun?
kız: korkmuyorum. çünkü geceleri altımı ıslatmıyorum!!

mutlu yarınlara derin bir bakış ve bir film böyle bir sonla biter mi a dostlar!!

13 yorum:

aşkın dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
aşkın dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
gerisi önemli değil... dedi ki...

2012 - 15 arası geleceğini düşünüyorum ben. kanıtlar çok sağlam bence. ciddiyim bak.

hepimiz öleceğiz...

aşkın dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
baha dedi ki...

film cidden kotuydu. resmen patladi.

gerisi önemli değil... dedi ki...

aşkın, boşver kalsın, hepsi ölsün, dünyayı daha iyi bir yer yapmaya gerek yok, vaaz falan, cık, gösteri peygamberi gibi, olmaz...

baha, batsın bu dünya, hatta;

bat dünya bat...

nymphetamine dedi ki...

Ben de izledim ve ilk tepkim berbat olduğuydu seninkine pek benzer sebeplerden.
Sonra tekrar düşündüm..
bence bilerek berbat bir film yaptılar, böylece pek çok kişinin 2012'nin aslında uydurma bir felaket senaryosu olduğunu düşünmesini sağlayabileceklerdi.
Ben bambaşka sebeplerden 2012'nin saçma bir felaket kehanetleri silsilesi olduğunu düşünüyor olabilirim ama işte filmi yapanlar belliki bu işi çok ciddiye alıyorlar ve insanların artık ciddiye almaması için ciddi çaba gösteriyorlar..
Ama beni kandıramazlaaarr nihahahhaha

gerisi önemli değil... dedi ki...

bence hepimiz ölücez!!

nihahaha :)

nymphetamine dedi ki...

Seni de başka türlü kandıramamışlar:)

gerisi önemli değil... dedi ki...

dünya bir gün, o da bugün. herhangi bir şeyi ertelemenin anlamı yok bence...

nymphetamine dedi ki...

Hepimiz ölecez hezeyanı carpe diem tezahuratlarına başlamak için iyi bir sebep evet heh

Oluyo bu dedi ki...

ahaha! tanrım iyiki izlememişim zaten amerikalılar işin içindeyse ve dünyanın sonu gibi çok çiğnenebilir bi konu hakimse ha ozaman bi sonraki durak demiştim içimden ki bu 2012 belgeselini bilmem kaç saat hevesle izleyip ortalarında dünyanın manyetik etki alanının kalkmasıyla insalarda,telepati tırı vırı bir takım değişikler olacağı,insanların yeni atmosfere göre evrimleşeceği efendime diyeyim aslında bu olayın dünyanın samanyolunun tam göbeğine geleceğinden tutun da bu olayın bi doğuma benzetileceği falan the filan anlatılınca gözbebeklerim büyümedi deil.baktımki prof üstüne profa baglanıyolar dedim kızım var bişee kesin bunda spiritüel saçmalık deil.
velhasıl belgeselin sonuna gelince demesin mi bizim co , insanlar o tarih geldiğinde belli bi değişiklik bekliyorlar ,böyle bir şey olmayaak çünkü çoktan olmaya başladı!!. dan dan.sonunu kuresel ısınma gibi herkesçe bilinen, espirisi kalmayan bi mırıkırıya bagladı adam,kendimi enayi gibi hissettiğim o özel anlardandı

gerisi önemli değil... dedi ki...

2012 ye dair rivayet çok. güneş patlamaları ile ilgili bir bu, birde nicholas cage in kehanet i çekildi. 2012 nin esas patlaması marduk hikayesi.

marduk un dünyadan ilk görüldüğü tarih 21 Ekim 2003. kaliforniya 1,22 metre boyundaki teleskopla. onyıllardır marduk u gizlice takip eden vatikan, sonunda konuyu ele almak üzere 19 ülkenin bilim adamını bir araya getirdi.yani gerçek meseleyi çarpıtıyorlar. nymphetamine in dediği gibi...

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.