heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

25 Kasım 2009 Çarşamba

dolgun saçlar


blendax'ın dolgun saç reklamlarını biliyorsunuz. bu konuda yaptıkları işlerle fezaya kadar çıkmayı hakettiler! mesela bir reklamlarında can ile sevgilisi tuuçe sokakta dolaşmaktadır. can siyah tişört almak ister. tuuçe pembe. tuuçe dolgun saçlarını bir savurur ve can saçlarını savuran kadınlara dayanamadığı için anında pembe tişört alır.

tabii can'ın şebekliği burada bitmez. can sokakda yürürken -nasıl bir sivri zekalı beyne sahipse işte- canı köpek almak ister. pittbul istiyordur. ama tuuçe fino istemektedir. tuuçe, o rüzgarların dans ettiği saçlarını bir savurur ve can pembe bir minder üzerinde finoyu dolaştırmaya başlar.

"e yuh" dediğinizi duyar gibiyim sayın okuyucu. bu kadar da olmaz. bu can değil, john olmalı değil mi? hangi türk erkeği pembe tişört giyer! gerçi pembe gömlek giyen roman vatandaşlarımız ayrı, onlara herşey helal, öyle neşeli insanlar ne yapsa yeridir.

ama ahh bu türk erkeklerin dolgun saç merakı ahh, hepsi ibrahim tatlıses'in "saçlarını savurursun rüzgarlara bırakırsın" şarkısı yüzünden. oysa can'ın çilesi bitmek bilmemektedir. can artık canından bezmiş bir halde dinlenmek için kendini bir sandalyeye atmayı düşünmektedir. ama bu tuuçe karısı büyünün alasını yapmıştır ve herife bir dakika rahat vermemektedir. anladığınız üzere can'a da zaten vermemektedir! can'a köpek çekme oyununu oynamaktadır. neyse konumuza dönelim. tuuçe o iğrenç dolgun saçlarını bir kez daha gösterir ve bir masada dinlenmek yerine can ile beraber diskoya giderler. sırtında pembe tişört, elindeki minderde bir fino ile şebeğe dönen can'ın aleme maskara olması yetmezmiş gibi gece yapacağı işe gücü de kalmaz. zaten tuuçe karısı sadece saçlarını değil, her yerindeki tüylerini blendax ile yıkadığından her yerindeki tüyleri ahenkle dans etmektedir!

işte böyle sevgili okuyucu, oysa şeriat ile yönetilen bir ülke olsaydık bunların hiçbiri olmazdı. bir defa tuuçe'nin adam gibi bir ismi olurdu. mesela şeyma!

canım can, yazık ediyorsun kendine. sana tavsiyem git o saçına adam gibi bir şekil ver. boğa yutmuş yılan kafalılar gibi dolaşma. bir dahaki reklama öyle çık. sonra o tuuçe salağını siktir et. gençsin, yakışıklısın, sana karı mı yok lan!

tuuçe, sen saçlarını savurmaya devam et. inan bana, daha bir sürü böyle salak herif bulursun sen.

8 yorum:

maRLa dedi ki...

"blendax, dolgun saçıma bak!"
harbiden bu reklamı her izlediğimde gülerdim. kişiliksiz can ve içine zehirli sarmaşık kaçış tuğçe 2lisi adamı deli ediyor istemeden.Hayır kim orda hemcinsini kabul ederse şaşarım ona da.

gerisi önemli değil... dedi ki...

hah ha, o kadınlar metroseksüel erkeklerden hoşlanıyorlar :)

maRLa dedi ki...

o adamlar da blendax kullanan kızlardan heralde:)

gerisi önemli değil... dedi ki...

waoov :)

valla haklısın, o kısmı hiç düşünmemiştim, yuh bana, ama h&s varken, blendax da ney!!

maRLa dedi ki...

tabi ya h&s..nasılsa dizilerin tüm arananları onlardan kullanıyor..bkz.kıvanç tatlıtığ, mehmet günsür vs..
kullanmadım ama, o ndnle pek bi fikrim yok.

gerisi önemli değil... dedi ki...

onlar reklamlarda oynamadan önce de kulanıyordum. saçlarımı 2 günde 2 yıkayabiliyorum yahu, daha ne :)

İ.x.İ.r dedi ki...

İlk defa izledim ben bunu.tv izlemediğim için.ama yazı hakkını veriyor..:Dkusura bakma gülesim de geldi:D

gerisi önemli değil... dedi ki...

bende okuyanlar gülsün diye yazdım zaten :)

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.