heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

18 Haziran 2010 Cuma

vücut dili


lisedeki bir kadın hocamı, lise bittikten sonra okulda tekrar ziyarete gitmiştim. odasında otururken bacak bacak üstüne atmayı kendime yakıştıramadığımdan ayaklarımı güzelce ayırarak ve kollarım göğüsümde bitişik bir vaziyette duruyordum. ilk on dakika hiçbir şey anlamadım. sonra yavaş yavaş kafam şarj etmeye başladı. çünkü kadın konuşurken kekelemeye başlamış, üstüne üstlük alnından dökülen terler bariz bir şekilde görülüyordu. hareketleri de bir garip hal almıştı. elleri, dilinden dökülen kelimeler gibi kekeliyordu. en sonunda kafam dank etti. kadın bir erkek lisesinde hoca olduğu halde güzel giyinen, traş olmuş, rahat tavırlı erkeklerden feci şekilde tahrik oluyordu. benim görmediğim bir olayda bir çocuğun yanına gidip "bir daha benim derslerimde kravat takma, kötü oluyorum" bile demiş(biz lisede kravat takmaz, ceket giymez, kumaş pantolondan nefret ederdik)! bu histerik karı tam o sırada kocasından da boşanmış. adam haklı, erkek elini görünce tahrik olan bir kadına kim tahammül edebilir ki? kadınlar "erkek kızakta gerek" lafını boşuna dememişlerdir.

kızlar, erkekler, platonik aşkınızın size ilgi duyup duymadığını mı merak ediyorsunuz? barda gözünüze kestirdiğiniz kişi, sizi gözüne kestirdi mi? hayatınızda bir çok kişi var ve kime ilgi duyduğunuzu bilmiyor musunuz?! işte size gerisi önemli değil'den dev bir hizmet daha. vücut dili! bu sayede tüm bu sorunlarınız çözülecek!

bir ortamda hoşlandığınız veya gözünüze takılan bir kişi varsa eğer vücudunuzun bir parçası istemsiz olarak ona yönelir. onu gösterir. bacak bacak üstüne attıysanız ayağınızın ucu ona doğru dönmüştür. o olmadı, gövdeniz ona yönelecektir. o da olmadı dirseğiniz ona dönecektir. ama en çok ayak ucunuz. herhangi bir yerde otururken bile bu gerçekleşir. kaçınılmazdır. keza size ilgi duyan kişiyi merak ediyorsanız eğer ayaklarına bakın. tüm gövde terste dursa bile o ayaklar şeytan ayağı olup size dönebilir!

gerekli işareti aldınız ve ilgili kişinin yanına gittiniz. eğer o kişi konuşmanız boyunca kollarını birleştirip gövdesini koruyorsa yanlış işaret almışsınızdır. ama bacaklarını yaya yaya oturuyorsa ve elleri ve kolları serbestse devam edin!

bu işaretlerden sonra ilişkiniz başladı ve yalan söyleyip söylemediğini merak mı ediyorsunuz? eğer konuşurken burnu ile oynuyorsa kesin yalan söylüyordur. eğer kaçamak cevap istiyorsa saçıyla oynayacaktır. burnunun ucuyla oynamadığı halde yalan söyleyip söylemediğini hala merak mı ediyorsunuz? eğer kekelemişse tam o kekelediği anda yalan söylüyordur. tüm bunları yerine getirmiyorsa iyi bir oyuncudur. o kişi hayali bir tenis topunu, pinpon topunu, kediyi, köpeği yerden alabilir ve size bunu yutturabilir!

bu ufak bilgilendirmeden sonra tüm hareketleri çözebilirsiniz. gerisi size kalmış! şunu unutmayın, vücut insanı ele verir!

15 yorum:

sadeceselin dedi ki...

bunları daha öncede okumuştum ama pek işe yaramıyor diyeceğim. Kızma ama hehe

gerisi önemli değil... dedi ki...

yaraması gerekmiyor :)

aşkın dedi ki...

Kaş göz işaretiyle nah göstermek iz dı best vey.
Ayrıca işe yaramadığı doğru.Burası Türkiye, yok öyle..

gerisi önemli değil... dedi ki...

kendin için yorumla. başkasını boşver :)

aşkın dedi ki...

Kardeşim herkes erkek lisesinde okumadı, mağdur sayısı binleri aştı!

FUNdy dedi ki...

Ya acayip bisey bu vucut dili gercekten de...izlemek eglenceli, izlendigini bilmek de:) ha ha bana bakiyor vucut dilimle yalan soyliiim...ava giden avlanabilir tabii...

gerisi önemli değil... dedi ki...

aşkın: hiçkimse tek cinsiyetli bir lisede okumasın, bittikten sonra toparlanması zor oluyor. kendini hala 14 yaşında sanıyorsun :)

fundy: sizi izleyemeyeceğim için sorun yok, keyfine bak ;)

Dalina RAKICIZADE dedi ki...

Ha bak bi' de konuşurken; hani düşünür gibi yaparken sağ üst köşeye bakıyorsa yalan söylüyor deyyus, salla gitsin;)

gerisi önemli değil... dedi ki...

sol üst köşeye bakmıyorlar mı hiç:)

Dalina RAKICIZADE dedi ki...

Ya burada kilit nokta zaten sağ üst köşe olması. Ben öyle öğrendim:)

gerisi önemli değil... dedi ki...

ben o poza istikbal göklerdedir pozu derim, hoş bir pozdur, zaman kazandırır :)

o değil de, kadir inanır bakışı atanlar var, kızlar bayılıyor, yok bende öyle bir yetenek, öyle bakınca andavala benziyorum, tuhaf iş kadir inanır olmak...

Dalina RAKICIZADE dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
gerisi önemli değil... dedi ki...

linke bakmadım. merak da etmiyorum. ve;

olsa da yesen.

Dalina RAKICIZADE dedi ki...

haklısınız, linke gerek yoktu, hoşçakalın

gerisi önemli değil... dedi ki...

durun yahu :)

hoşca kalırım ben, sorun değil o kısım...

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.