heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

21 Haziran 2010 Pazartesi

vuvuzela


arkadaş her millet kendi penisiyle doğru orantılı düdük öttürürmüş. bu yüzden güney afrikalı erkeklerin bu düdüğü öttürmelerine, kadınlarının ağızlarından düşürmemelerine şaşırmıyorum. çıkan ses ise çiftleşme esnasında çıkan sesle doğru orantılır.

siz bakmayın "türklerin bilmemnesi şu kadar bu kadar" denildiğinde. her türk porno film izlemiştir. varın gerisini siz kıyaslayın. bizim zurna ile vuvuzela karşılaştırılamaz bile!

tabii işin sanatsal düdükleri de var! misal saksafon. o gerzek avrupalılar iktidarsızlıklarını gizlemek için saksafonu icat etmişlerdir. öyle eğri büğrü, parlak şey ne lan, tamamen kızlara hava atmak için, ters manyel yapıyorlar bir de. buradan avrupalıları kınıyorum!

ayrıca bu askeriyenin borozanı ne be! çük kadar a q. elime alsam, sevip okşarım, o derece! bir boka benzemiyor. amerikalılardan hiç umudum yoktu zaten!

işin içinde gaydalar da var elbette. koskocaman taşşak ve minicik penis. iskoçlar bu ingiliz egemenliği altında yaşamaya müstahıktır kardeşlerim! gitsinler nefeslilerini değiştirsinler.

hakemlere de "ibne hakem" diye boşuna seslenmiyoruz biz! o kadarcık düdükle sen anca kendini tatmin edersin lan, bi de gidip sağa sola kırmızı çakıyor!

küçük çocuklara düdük boşuna öttürmüyorlar!

yuh insanları penisleriyle doğru orantılı üflemeli çalgılara zorlayanlara! yuh diyorum buradan, eşşek herifler sizi!

o değil de; madem bu deri rengi sıcaklarla orantılı, güney afrika'da sonbahar mevsimi ciddi ciddi yaşanıyormuş. ee bunlar hala neden kara! en azından arapların ten rengine sahip olmaları gerekmiyor muydu?! baktım, hollanda asıllı güney afrikalılar hala daha bembeyaz. üstelik kanada'dakiler de hiç beyazlamıyor. şüphelendim birden, kınıyorum bu deri rengini sıcaklıklara bağlayanlara. kızılderililerin dediği gibi, tanrı siyahları fırında unutmuş, soluk benizlileri az pişirmiş, tam kararında olan kişiler kızılderililer.

4 yorum:

bossa nova dedi ki...

sipsi nedir sipsi? Antalya, Burdur yöresi çalgısı:) hmm düşündürücü:)

gerisi önemli değil... dedi ki...

uzakdoğulular ne üflüyor acaba? hep şey derim, bunlar taocu seksi boşuna bulmadı. çünkü başka çareleri yoktu :)

Hacivat dedi ki...

Taocuları bilmiyorum da ben o vuvuzelayı bir G.Afrikalının götüne soksam oradan da üfler mi arı vızıltısını çok merak içindeyim.

gerisi önemli değil... dedi ki...

üflemese bile iç çekerek püfler!

her vuvuzelacı ölümü tadacaktır! israil suru üflediğinde surun aslında vuvuzela olduğunu göreceğiz! ciddiyim bak...

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.