heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

24 Ağustos 2011 Çarşamba

300 spartalı

geçen sene aşağı yukarı yine tam bu zamanlar ikiyüzüncü okuyucuma biraz da hile karıştırılmış bir şekilde kavuşmuştum. şimdi olduk 299 kişi, spartalılar gibi kahramanlık yapmaya az kaldı, üçyüzüncü kişi bekleniyor. fırsat olsa havai fişek patlatırdım, o kişi uğruna! olsun gandalf gibi gönül eğlendiririz bizde ve diyorum ki;

sevgili okuyucularım, dostlarım, eyy blogerlar... 300 üncü kahramana ramazandan sonra ve elbette mecburen istanbul'da benden beş bira. çünkü beş bira içen herkes haklıdır! içmeyecek kişiler, beni dövmeye yeltenecekler lütfen üçyüzüncü kişi olmaya çalışmasın, valla bak, kızarım bu sefer!!!

neden ısmarlıyorsun derseniz eğer şöyle derim;

ben aç gözlü bir hobbitim ve birayı çok severim!!

not: 300 üncü okurum kaan han kılıç'tır ve kendisine ulaşacak bir yol bulamadım. istanbul'daysa ve biraları içmek isterse aşağıda mail adresim var, ulaşsın bana :)

6 yorum:

bossa nova dedi ki...

eff erken mi takibe aldım ben şimdi seni:S
Neyse İsranbul'dan da kaybediyormuşum zaten.
Oldu madem.

gerisi önemli değil... dedi ki...

sen gelirsen gerisi önemli değil :)

bossa nova dedi ki...

wuhuuu buna açık çek denir dostum! spartayı kurmuşsun bakıyorum da. Ama bence 300. spartalıyı alsan Antalya'ya gelsen bence daha makbule geçer. hayırlara vesile, "fesupanallah"
bunu unutmuşum.

gerisi önemli değil... dedi ki...

siteye reklam alırsam olur bak o, reklam paralarını değerli okurlarımla yerim :)

antalya'ya umarım bi daha gelirim, gezelim görelim :)

by mutu dedi ki...

google kaanhan kılıç yaz 10 tane adres çıkıyor ulaşamadım nası bir yalandır yaaa :)) istemiyorum bira falan :)

gerisi önemli değil... dedi ki...

kaanhan kılıç yazmıyor orada :)

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.