heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

26 Nisan 2013 Cuma

elvan dalton


barış manço - bal böceği'nden arak olsa bile cumanız ve hafta sonunuz böylesine eğlenceli olsun :)

sarı taksi boyandı
gelipte kapıya dayandı
tam kaçıracağımız zaman
zalım da anası uyandı

ama benim adım elvan dalton
ben gezerim balkon balkon
gelir de koynuna girerim ama
kobrayı dolarım boynuna

açın kızlar arayı
salıyom kobrayı varooooo

sarı taksi hızlandı
çelikti jantlar tozlandı
kara kızı görünce
nazım nazım nazlandı

ama benim adım elvan dalton
ben gezerim balkon balkon
gelir de koynuna girerim ama
kobrayı dolarım boynuna

açın kızlar arayı
salıyom kobrayı varooooo

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.