heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

13 Aralık 2011 Salı

award

Award Ödülleri

1.Ödülü bize veren kişiye teşekkür ediyor ve linkini veriyoruz.

http://adaminbiriyim.blogspot.com/ adamın biri işte beni takip ediyor ve sevdiği on blogcudan biriymişim. sağolsun...
2.Hakkımızda 7 gerçek paylaşıyoruz 

1. erkeğim.
2. sigara içerim, alkolik falan değilim, hatta yeri gelir çarpar geçer beni.
3. büyüyünce helikopter pilotu olmak isterdim.
4. uyumayı feci şekilde seviyorum. sırf bu yüzden işe yakın ev tuttum.
5. eskiden çok çabuk sinirlenirdim. şimdi de sinirleniyorum, ama kontrol altına alabiliyorum sanırım.
6. 2011 bitsin diye bir senedir yalvar yakar bir halde evrene sövüyorum.
7. bir kaç gece evvel rüyamda şeytanı gördüm. eğlenceli bir adamdı. ama çok pis bir yalancı ve sahtekar. kesinlikle hiç bir dediğine, hiçbir sözüne güvenmeyin. bi de şahane ölü taklidi yapabiliyor. 
8. adriana lima'yı güzel bulmuyorum. şişirilmiş bir balondur kendisi.

3. Sevdiğiniz 10 blogcuya ödül verin ve verdiğinizi haber verin

haber vermek bana uymaz. on blog da olmaz. harbiden, ne yazmışlar/paylaşmışlar diye merakla linkine tıkladığım bloglardır bunlar. kendileri isterlerse olaya dahil olsunlar :)

Lappappa 

fuck you i am drunk!

Baron von Plastik

Pembe Gözlüklü Kedi

sıdkı sıyrıq notlar

çok da sikimde

starving hysterical naked.

Jayne Is On The Way

Powder Blue

nsnsyg.blogspot

RuHuM öZGüR

Pink Freud

4 yorum:

bossa nova dedi ki...

çok teşekkür ederim bayım, çok naziksiniz.

gerisi önemli değil... dedi ki...

bir şey değil hanımefendi, çok hoşsunuz...

Baronvonplastik dedi ki...

Nezaketiniz için teşekkür ederim beyfendi.

gerisi önemli değil... dedi ki...

bir şey değil efendim...

kendimi ingiltere kraliçesinin davetine katılmış blog yazarı gibi hissediyorum şu an. beyefendi? cık cık...

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.