heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

18 Aralık 2018 Salı

bir zamanlar buralar arsaydı!

ah ahh, nerede o eski bloggerlar! tabi zaman değişiyor, insanlar okullarını bitiriyor, evleniyor, çocuk sahibi oluyor, iş/mekan değiştiriyor ve teknoloji de değişiyor. twitter, instagram vs çıkıyor. blog işi esasında bitti. aynen ekşisözlükte olduğu gibi, eski, eskide kalıyor..

ben bile eskisi gibi kitap okuyamıyorum, film izleyemiyorum. duyunca birden bire çarpıldığım şarkı pek kalmadı. evde bilgisayar kullanmıyorum. doğal olarak benim de blogda işim bitti. can sıkılınca girip ne var ne yok diye bakıyorum sadece. yeni blog keşfetme işi zaten bitti. sanki bir süre sonra bu blogger kapanacak.

neyse, eski zamanlarda kalan okuyucularımdan aklımda kalanları yazayım. şu an ne yaptıkları hakkında tahminlerde bulunayım. belki bir kaç tanesi tutar!

aşkın: kendi blogu olmayan, bloglar arası dolaşıp yorumlarda bulunan bir yorumcuydu. sanırım şirketini yönetiyor. artık yok..

pink freud: izmirli, okuyan, güzel yazılar yazan bir insandı. tahminim yurt dışında..

ruhum özgür: nikini hatırlayınca gülen bir insan yüzü geliyor aklıma :) yazdıklarından gördüğüm kadarı ile çoluk çocuğa karıştı.

baron von plastik: bana kiremit çatılı camiileri sevdiğimi hatırlatan insan :) çoluk çocuğa karışmıştı ama sanırım blogdan sıkıldı.

bossa nova: yazılarını zevkle okuduğum, eğlenceli bir insandı. en son evlendiğini biliyorum. sanırım çoluk çocuğa karıştı.

sena: kayboldu. tahminim yurt dışında.

sürüden ayrılan koyun: en son askerlik maceralarını okuyordum. tası tarağı toplayıp gitti. bence çoluk çocuğa karıştı..

burcu sıkgısıyrıq: tamamen ortadan kaybolan bir insan daha. zamanında radiohead'e alt grupluk yapan bir kadın rock grubunun parçasını paylaşmıştı. blogu kapayınca o şarkıyı da kaybettim ve bulamıyorum. kendisi uçtu gitti..

pembe gözlüklü kedi: hatırlamaya çalıştıkça bu kişiyi de hatırladım. napıyor acaba?

dream white: çok çok eskilerden bir kişi daha. feylesofumuz bence bir üniversitede felsefe bölümünde öğretim üyesi..

ful yaprakları: en son işten ayrılış hikayesini hatırlıyorum. napıyor acaba..

marla: adanalı bu metalci insanı da yok oldu gitti. bence çoluk çocuğa karıştı..

efsa: bira ısmarlayamadığım insan. tahminimce buralardan sıkıldı..

nikini veya kendisini unuttuklarım varsa eğer affola.. kusura bakmasın..

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.