heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

28 Şubat 2009 Cumartesi

beckhamhead!

david beckham saçlarını bu şekil yaptırdığından beri bir sürü erkek saçlarını böyle yapar oldu. önceden de yapan var mı, bilmiyorum. ama bir benzeri mohikan stili. mohikanlar gerçekten öyle mi traş ederlerdi kafalarını onu da bilmiyorum. ama günümüz yeni yetme oğlanların neden böyle bir saç stiline sahip olduklarına dair bir teorim var elbette.

uzun lafın kısası; ben bu tip kafalara tabiri caiz ise yarrak kafalı diyorum. erkekliklerini bir şekilde ispat edememiş kişiler, penislerini de ulu orta sergileyemedikleri için, saçlarını jöleye bulayıp penislerinin ne kadar sert ve her daim dimdik olduklarına dair karşı cinse mesaj veriyorlar. ee, her an görev başında olmak lazım!

4 yorum:

aşkın dedi ki...

Racon kesmeyip kafa kesen Polat Alemdarın yaratıcısı Bahadır Özgener de bir ara böyleydi, hala da olabilir.

gerisi önemli değil... dedi ki...

oo, sürüyle kişi var öyle. yeni yetme falan değiller. trend işte. metroseksüellik gibi bir şey.

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Özdener

gerisi önemli değil... dedi ki...

kuaför salonu adı mı?!

denemesin!

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.