heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

2 Mart 2009 Pazartesi

benim için istanbul bitti, bir daha gelmem istanbul a!


üzerimde son 5 yıldır büyük bir lanet var. yüzyüze yeni tanıştığım insanların başına biri iyi, diğeri kötü iki olaydan biri geliyor. kötüden başlayayım;

eğer iyi olay olmadıysa bu kötü olay oluyor. insanlar eşlerinden veya sevgililerinden ayrılıyor. bu kaçınılmaz bir gerçektir. kaç sevgilinin ayrılmasına neden olduğumu tahmin bile edemezsiniz. filmlerdeki kötü adamlardan daha beter bir şey bu!

iyi olan ise bu yeni tanıştığım insanların büyük bir kısmının yurtdışına yaşamaya kaçması. şu ana kadar 2 amerika, 2 dubai, 2 rusya, 1 kazakistan, 1 avustralya, 1 hollanda, 1 japonya, 1 italya ve 1 almanya yolcum oldu. lost adasına düşen uçak, benim bu lanetimden sonra düştü! yani bu insanlar, birden bire yurtdışına kaçıveriyorlar.

meğer benim lanetim hiçmiş. cumartesi akşamı, cebimde yıllardır taşıdığım bir fotoğrafı, büyük bir zevkle, cem karaca nın resimdeki gözyaşları eşliğinde, 3 kişinin yoğun çabası ile yırttım. bir kaç saat içerisinde soyuldum. bu ne lan, hala daha kurtulamıyorum senden!

seni yeneceğim istanbul!

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.