heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

23 Ocak 2008 Çarşamba

sonra görüşelim


hayko aslında bu parçasnda ne diyor? üşenmedim ve sizin için hayko nun ne demek istediğini yazdım...


geçmez yaran, yok hiç rengin

(sürekli mi kanıyor be, kırmızı o kırmızı)

bitmiş çaban, zor mu geldi?

(noldu artık sevişmek istemiyor musun?)

sen insansan, o insansa, ben de sansam ne olur ki?

(ulan herkse verdin, bende insanım ama)


volkan gibi sert olsan patlasan içine

(kendi kendini mi tatmin ediyorsun artık)

rüzgar gibi savursan fırlatsan da yere

(içinde kopan fırtınaları böyle mi hallediyorsun)

kabus gibi rüyaysan uyansan neyine

(sen ancak rüyalarında orgazm olabilirsin artık)

topraktaki harcanan kurtsun hep gözümde

(toprağa götüreceksin, kurtlar girecek o yere)


bir ben anlar severim, gözlerinden öperim

(bir ben severim seni, başkası anlamaz değerini)

altındaki arabayı, sat sonra görüşelim...

(ama o arabaya verdiklerini siktir et artık, ondan sonra görüşelim)

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.