heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

5 Haziran 2009 Cuma

ahmet ile nejla'nın büyük aşkı!


ahmet, nejla'yı ikna ederse, onunla evlenip yuva kurmak için yanıp tutuşmaktadır. bu sebeple nejla'yı evine götürmek için ikna eder, ki nejla zaten hemen ikna olmuştur! çünkü şirketin muhasebecisi olan bu ahmet'den uzun süredir para tırtıklamanın yollarını aramaktadır. işte şimdi bir fırsat eline geçer. hemen küçük çantasına kamerayı yerleştirir ve ahmet ile beraber yola koyulur.

ama ahmet'in niyeti, ana babasının elini öptürmektir. nejla'nın ise öpmek için düşündüğü başka yerler vardır!

neyse işte, nejla apartmanın kapısına geldiğinde çok şaşırmıştı! "aaa" dedi nejla, "ben bu apartmanda daha önce gelmiştim!"

katları çıkarken de konuşmaya devam eder; "evet, bu daireye büyük bir ayı olan orhan'la gelmiştim. bak bak, bu daireye de küçük bir ayı kerimcan ile gelmiştim. şurada bu ayıların kadını olan melda ayısı ile birlikte olmuştum. hepsinin yataklarında yattım, hepsinin çorbalarını içtim. burada ise orhan, kerimcan ve melda ile. daha bunun üst katları da var hi hi, acaba sen hangi dairede oturuyorsun? çünkü bir keresinde gözüm kapalı sevişmiştim! anılarım canlandı birden gözümde."

ahmet çok utanmıştır! anasının elini öptüreceği kız kevaşenin teki çıkmıştır! ama mecburen yürümeye devam eder ve dairesinin önünde durur. kız tekrar konuşmaya başlar. bir makinalı tüfek gibi olan çenesi hiç durmamaktadır; "aaa, melda bu dairede hınbılın birinin kaldığını söylemişti. herhalde o sen değilsindir. bana daha önce bu dairede hiç kimse girmemişti. ilk sen gireceksin. bu dairenin kıymetini bil!"

ahmet sessizce kapıyı açar. babası kahveye gitmiştir, annesinin ise yan odada namaz kıldığını görür. annesinin kapısını kilitler ve kendi odasına nejla ile birlikte dalar. artık dalması gereken üç yer daha vardır!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

başrollerde?

gerisi önemli değil... dedi ki...

ahmet özhan ve nejla nazır :)

also starring:

melda gür
orhan ayhan
kerimcan kamal

anne:

fatma girik

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.