heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

3 Haziran 2009 Çarşamba

kenelerden korkmayın, işte çaresi!!!


dikkat dikkat! "pikniğe brigitte bardot gibi gitmek istiyorum" diyen kadınlar, piknikte pantolonlarını çoraplarının içine sokup, amele gibi görünüp, tavlayacağı kızı bu görünüş yüzünden tavlayamayan erkekler! gerisi önemli değil'den dev bir hizmet daha! pikniğiniz rezil olmasın diye katil keneden korunma yolları!

(özellikle kene resmi koymuyorum, şimdi canınız sıkılmasın, bardot yeter size!)

- pikniğe gittiğiniz yere 3-5 tane tavuk götürün. tavuklar keneleri çıtır çtır yer. akabinde tavukları kesip mangal yaparsınız.

- çekirgesi bol alanlarda kene olmaz. hem aç kalırsanız çekirgeleri kavurup yersiniz.

- zirai mücadele ilaçları kısa bir süre için kesin sonuç getirir. yalnız rüzgara karşı işeme ve ilaçlama yapmayın. bir de ne olu ne olmaz, yüzünüzü gözünüzü koruyun!

- tüm bunları yaptınız ve kene gitti yine vücudunuza yapıştı mı? sizi gidi sahtekarlar, yapmadınız değil mi? neyse, önemli değil, doktorunuz sizin için yanıt veriyor:

"kadınsanız yanınızda cımbız vardır. erkekseniz en yakın kadının cımbızını isteyin. böylece tanışmış da olursunuz. kene sadece kafasını sokar ve kan emer. kan emerken acı vermez ama hafif bir kaşıntı olur. cımbızla keneyi tam olarak vücuda en yakın noktadan kavrayın. bu nokta kenenin ağız parçalarına karşılık gelir. keneyi 5-10 saniyede ve 2 harekette çekin. çekerken keneyi parçalamayın. keneyi vücudunuzdan uzaklaştıktan sonra hala kesmediyseniz tavuğunuza yedirin. kestiyseniz mangala atın. yansın şerefsiz!"

- yapışan keneyi vücuttan atmak için parfüm, kolonya, oje, aseton, gaz, mazot, benzin, oto gaz, rakı, viski, tekila, bira, şarap, yani alkol kullanmayın. çünkü bu şerefsiz kene refleks sahibidir ve ani bir harekette tükürüğünü ve dolayısıyla virüsü vücudunuza bırakabilir. kene tamamen çıktıktan sonra sabunlu suyla yarayı temizleyin. ağzının bir kaç parçası kalsa bile önemli değildir. çünkü o parçalar sıvı içermez.

- istanbul ve izmir'de, daha doğrusu sahilde kırım kongo kanamalı ateşinin görüldüğünü hatırlamıyorum. demek oluyor ki buraların kenelerinin virüsleri hala daha evrim geçirmemiş. yine de kene yapıştıysa en yakın sağlık kuruluşuna koşar adım gidiniz.

- kene kuru ot ve hayvan pisliğinin çok olduğu yerlerde daha rahat ürer. fantazi yapıp sevgilinizle ağırda veya kuru otun bol olduğu ağaçlık alanlarda sevişmeyiniz. veya sevişin bana ne!

işte bir gününüzü daha kurtaran, süper kahraman, gerisi önemli değil!!!

7 yorum:

Adsız dedi ki...

izmirde arttı bu ara. acil servise günde 3-4 kene vakası geliyor.

gerisi önemli değil... dedi ki...

ah keşke daha önce yazsaymışım bu yazıyı, yazık olacak o kişilere :p

zerdüşt dedi ki...

hahah ben tavuklarla gezmeyi tavsiye ediyorum, ne de olsa doğal hayat diyorum abi :) blogunu bile açtım. :p

hem onları eğittiniz mi, siz nereye tavuklar oraya... minibüse filan binerken dikkat edin, kapıya sıkışanları kurtarın.. :)

teşekkürler gerisi önemli değil, yine kurtardın bizi :p

gerisi önemli değil... dedi ki...

sorma, çünkü ben bir süper kahramanım, benim görevim bu :)

Travis dedi ki...

hay yaşa:)

gerisi önemli değil... dedi ki...

gururluyum. kenelere karşı birlik ve beraberliğe en çok ihtiyaç duyduğumuz bu günlerde, bu yazı ile tüm vatandaşlarımızı tek bir vücut haline getirdim. artık düşman bizim önümüzde duramaz :)

zerdüşt dedi ki...

seni alkışlamaktan ellerim patladı, al gel de tavuklarımı halka arz ediim, dünyayı keneden kurtaralım. :)

nası fikir?

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.