heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

8 Haziran 2009 Pazartesi

gelecek öngörüleri



ey okuyucu, soyum nostradamus'a dayanır! elbet bana da bulaştı bir şeyler. sizin için dün gece geleceğe yattım ve gördüklerimi aşağıda yazdım. muhakkak okuyun, cahil kalmayın! hem sonra, içki muhabbetlerinde hava bile atabilirsiniz, izin veriyorum!

"beş tane at gördüm önce, bir kadın binmiş sırtına, beşinin de, tüm kadınları kılıçtan geçiriyordu. 50 tane insan gördüm sonra, bir taşın önünde saygıyla eğiliyorlardı. 500 tane maymun gördüm, buzulların arasında yaşamaya çalışan. 5000 tane taş düştü dünyaya, 50.000 karınca birbirleriyle savaşıyordu ve 500.000 eşşek vardı bir yerde, iyi iş çıkarmadıkları için yargılanıyorlardı."

ey okuyucu, rüyam budur, yorumu da koyayım buraya, boy boylayın, soy soylayın, ululandırın bunu yazanı!!!

5 yıl sonra...

ey marduk! geldin değil mi lan, severim seni, hadi gel artık, gebert şu insanları. ey güzeller güzeli inanna, ben senin sadık bir kulunum, vaadini hatırlatmaya geldim. bir daha dünyaya geldiğinde tüm kadınları öldüreceğini söylemiştin. sözün budur, öldür onları!!!

50 yıl sonra...

muhtemelen mezarlık! ama gömüleceğim yeri önceden kontrol ettim, toprak numunesi aldım, çökmelerine karşı mezarı sağlamlaştırdım. haşere ve böceklere karşı her bir tarafını beton yaptım. soğuk havalarda üşümemek yazın terlememek için klima taktırdım. kokmaması için vicks oda spreyi tedarik ettim. kıçıma pamuk sokulmaması için dinden, imandan çıktım. böylece gömüleceğim yer, ne cehennem çukurlarından bir çukura, ne cennet bahçelerinden bir bahçeye dönüşecek. ayrıca altın dişimin çalınmaması için bu dişi torunuma vermedim. gittim 20 yaşında bir kadın buldum. zaten tam o kadınla günümü gün ederken öldüm!

500 yıl sonra...

küresel ısınmadan dolayı şimdiki sahil şeridi tamamen sular altında kalmış ve binbir emekle hazırladığım mezarım yok olmuştur. insanlar yaşamak için son çare olarak kanada ve sibirya ya sığınmıştır. çünkü küre ısınmış ve buraların binlerce yıldır buzul altında kalan toprakları çoktan tarıma açılmıştır. bu avrupalı denyolar yeni bir kavimler göçü icat ederek, bu sefer batıdan doğuya doğru, arkalarında hunlar olmadan göç etmeye çalışmışlar, ama rusların nükleer silahları yüzünden hepsi telef olmuşlardır. nüfus planlaması sonucu dünyada sadece çinliler ve hintliler kalmıştır!

5000 yıl sonra...

artık ortada din ve ırk diye bir şey kalmamıştır. ırk olmadığı için dolayısıyla türk de kalmamış ve bazı denyo kahinlerin "herkes uzaya yerleşek, dünya türk olacak" şeklindeki tahminleri tutmayacak. onlara boşuna para vermeyin, bana gelin, ben sizi kazıklarım! ha, nerede kalmıştık, yani devlet kavramı tamamen bitecektir. tüm dünyaya anarşizm hükmedecek ve herkes mutlu bir şekilde yaşayacaktır. uzaya çıkan yiğit insanlar, gagarin den aldıkları ilhamlarla mars ın havasını yaşanabilir duruma getirdikleri gibi besin üretmeye de başlayacaklardır. uzak bir yıldız sisteminde ise anakin skywalker adlı biri, gücün karanlık tarafına geçip, darth vader adını alacaktır.

50.000 yıl sonra...

artık kıyamet kopmuş ve ragnarok günü gelmiştir. binlerce yıldan beri viking savaşçılarının odin'in adını söylerek balta ve kılıçlarıyla gömülmesine neden olan savaş, yani iyilerin ve kötülerin son kapışması başlayacaktır. aslında savaşın sonucunu herkes bilir. kötüler kazanacak ve iyiler kaybedecektir. elimde kalkan ve kılıçla, kaybedeceğimi bile bile katılacağım bu son muhaberede kan ve ölümden başka bir şey görmeyeceğim. skoll güneşi ve hati'yi yuttuğunda, gullinkambi tanrılara doğru bağıracak ve ejderhaları savaş alanına çağıracak. jormungand ve fenris serbest kaldığında thor'un ölümü yakın bir zaman alacak. thor öldüğünde de vidar fenris'i öldürecek. tyr ve garm birbirlerini öldürdüğünde ise dünya tamamen ateşler içerisinde kalacak. böylece bu son savaşta, tüm savaşçılar, kaybedeceklerini bile bile ölecekler, evren son bulmuş olacak...

500.000 yıl sonra...

mahşer günü nihayet bitmiş, herkes yargılanmış ve saflar belli olmuştur. cennette bir erkeğe 4000 huri düşmesi için erkeklerin neredeyse tamamı cehenneme yollanırken kadınların neredeyse tamamı cennete düşmüştür. böylece erkeklerin cenneti kadınların cehennemi olurken, kadınların cenneti erkeklerin cehennemi olmuştur. çünkü cehennemde de bir kadına 4000 erkek düşmüştür. işte bu yüzden, 4000 erkek yüzünden, cehennem, gerçekten cehennemdir!

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.