heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

13 Ağustos 2009 Perşembe

teoman vs çirkin kadın

popçu teoman ayrımcı bir insandır!!

"iç tüm şaraplarını, bu dünyanın
kay ıslak güvertelerinde, bütün güzel kadınların"

anladınız değil mi? görüldüğü üzere konu şarap olunca hepsini içmek istiyor. köpek öldüren, buzbağ, chateau margaux ayırmıyor. hakkıdır, içer. kimse bir şey diyemez.

ama mesele kadın olunca sadece güzel kadınlara kaymak istiyor. çirkin kadınların ne günahı var teoman bey! neden onları kendinden mahrum ediyorsun? bir şişe köpek öldüren kadar da mı değerleri yok!

acaba diyorum, yoksa teoman'ın çirkin kadın hayranı yok mu! hepsi şehirli, bakımlı ve kokoş olmayan kadınlar mı?! köyünde binbir pislik içinde geze geze kirlenen, çirkinleşen benim ayşeme, fadimeme, hatceme neden kaymak istemiyorsun teoman bey! tüm türkiye bunun yanıtını bekliyor!

teoman çirkin kadınların da ıslak güvertelerinde kaysın!!!



bu resim ise bambaşka anlamlar ifade ediyor. sanki renkli rüyalar otelinde kıçına gitar girmiş gibi, daha nasıl anlatayım! yüzünde hoş bir tebessüm de var üstelik!!!

ayağındaki botlar hakkında yazmak bile istemiyorum. bu ne lan!!!

12 yorum:

aşkın dedi ki...

O uyuz bakışları, paparazziye yumruk atıp sebebine sorana ''sen biliyorsun'' dediği mizansen, Okan Bayülgen'in programında Gürgen Öz ve birini daha kadın kılığına sokup makaraya aldıkları sırada koltukta aynı uyuz bakışlarla öylece oturması.
Baylıyorum buna ya.Arkadaş çevrem hayranıdır, az makaraya almadım.
Teoman'a laf yok!

gerisi önemli değil... dedi ki...

ehehe, okan bayülgen in programlarını pek fazla izlemem, dediğine de denk gelmemişim demek, ama teoman ın her şarkısı dalga geçilecek söylere sahiptir :)

aşkın dedi ki...

Ben de zappingde denk geldim, bunun hep kızlarla görülmesinin skecini yapmışlar.Kendisiyle dalga geçiliyor ama tık yok bunda.Hayranı olan arkadaşın bunu bir övmesi var ''abi felsefe mezunu, Bodrum'a gitmiş başına türlü mevzular gelmiş, mafyayla bile başı belaya girmiş, o şarkı sözleri boşuna çıkmıyor''...
Bu arkadaşların diğer favorisi ise tahmin edilebileceği gibi Şebnem Ferah.''Ben öldüm toprağa sordum''.

gerisi önemli değil... dedi ki...

demek şarkı sözleri o yüzden böyle, felsefe mezunu diye, ahahaha :)

"bitene kadar bitmez hayat, bittimi de biter ama"

!!!

Adsız dedi ki...

ne derseniz deyin,bence son yıllarda turkiyenin yetistirdigi en buyuk soz yazarlarından birisidir teoman,

gerisi önemli değil... dedi ki...

bence değil!!!

maRLa dedi ki...

şarapları içtikten sonra kadınların hepsinin kendisine güzel geleceğinden bahsetmiş bence burda:)

gerisi önemli değil... dedi ki...

demek artık sadece alkol alarak sevişebiliyor, üzüldüm bak şimdi :)

maRLa dedi ki...

ee yaş aldı gitti napsın:)

gerisi önemli değil... dedi ki...

hayır, hala itici :p

maRLa dedi ki...

aksini mi söledik:)nedir bu isyan bi dur:)

gerisi önemli değil... dedi ki...

teoman'a kafam girsin, sen keyfine bak :)

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.