heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

24 Ağustos 2009 Pazartesi

why does it always rain on me


travis adlı iskoç asıllı grubun enfes eseri why does it always rain on me'yi yorumlayasım geldi içimden. şahsen en hoş parçaları olduğunu söyleyebilirim. tatlı bir dinginlik verir bana, baharda kuşlar, böcekler, çiçekler sevgilileri ile oynaşırken bundan mahrum kalmış 17 yaşındaki birinin anılarıdır yazılan. sezen cumhur önal bile bu şarkı için bir dünya laf söyler, içi paralanır anlatırken.

i can't sleep tonight
everybody saying everything's alright
still i can't close my eyes
i'm seeing a tunnel at the end of all these lights
sunny days
where have you gone?
i get the strangest feeling you belong

(uykumu kaçırdın yine, herkes "salla lan" diyor bana, oysa gözlerimi bile kapatamıyorum, kapatır kapatmaz bir tünele giriyorum, ışığı da görüyorum. oysa her taraf güneşliydi, senin de benim yanımda olman gerekiyordu, nereye gitmiştin, senden hoşlanıyordum.)

why does it always rain on me?
is it because i lied when i was seventeen?
why does it always rain on me?
even when the sun is shining

(neden hep benim üzerime hüzün çöküyor? çünkü 17 yaşımdayken seni sevdiğimi söyleyememiştim, neden hep benim üzerime yağmur yağıyor? hatta umut tüm ışıltıları ile görünürken bile.)

i can't avoid the lightning
i can't stand myself
i'm being held up by invisible men
still life on a shelf when
i got my mind on something else
sunny days
where have you gone?
i get the strangest feeling you belong

(seni içimden atamıyorum, bu duruma katlanamıyorum, seni düşünmekten, kendimi bir köşeye bırakmışken, senin tarafından içim boşaltıldı, güneşli günler, sen nereye gittin? senden hoşlanıyordum.)

why does it always rain on me?
is it because i lied when i was seventeen?
why does it always rain on me?
even when the sun is shining

(neden hep benim üzerime hüzün çöküyor? çünkü 17 yaşımdayken seni sevdiğimi söyleyememiştim, neden hep benim üzerime yağmur yağıyor? hatta umut tüm ışıltıları ile görünürken bile)

i can't avoid the lightning
oh, where did the blue skies go?
and why is it raining so?
it's so cold
i can't sleep tonight
everybody saying everything's alright
still i can't close my eyes
i'm seeing a tunnel at the end of all these lights
sunny days
where have you gone?
i get the strangest feeling you belong

(senden kurtulamıyorum, yine içime hüzün çöktü ve yağmur yağmaya başladı içime, üşüyorum artık, uyuyamıyorum senin yüzünden, herkes "geçer" diyor sadece, gözlerimi kapar kapamaz seni görüyorum, yeniden canlanan bir umut görüyorum, güzel günlerimiz olmuştu, senden hoşlanıyordum, ama sen gittin.)

why does it always rain on me?
is it because i lied when i was seventeen?
why does it always rain on me?
even when the sun is shining
i can't avoid the lightning
oh, where did the blue skies go?
and why is it raining so?
it's so cold
why does it always rain on me?
why does it always rain...

(neden hep hüzün beni buluyor, çünkü sana seni sevdiğimi söylemedim, neden hep beni buluyor bunlar, hatta içim umutla dolu olduğunda bile, karanlıklara gömülmek istiyorum, hava bulutlanıyor yine, ve neden bu kadar yağmur yağıyor? neden benim üzerime yağmur yağıyor? neden hep yağmur yağıyor?)

(biri bana youtube'dan parçanın nasıl ekleneceğini anlatırsa sevinirim, ben beceremiyorum)

5 yorum:

Unknown dedi ki...

şu sıralar youtube'u açamadığım için tam tarif edemeyeceğim ama videonun altında ya da sağında embed kodu var. onu kopyalayıp blogger'da yeni kayıt oluştururken çıkan sayfadaki html'yi düzenle şeysine tık ettikten sonra yapıştırırsan oluyor. width ve height'ı oynayarak boyutunu da değiştirebilirsin ama aynı yüzdede değiştirtir ki sapıtmasın video.

aşkın dedi ki...

Travis'i severim.Sing ve Closer.
Bir de Jet - Look What You've Done tavsiye..

gerisi önemli değil... dedi ki...

ouyeeman:

saolasın, ama youtube da hiçbir parça açılmıyor bende, yeni fark ettim.

aşkın:

hah ha, gizli rockçısın ha :)

aşkın dedi ki...

Çaktırma, Muse da dinliyorum ;)

gerisi önemli değil... dedi ki...

oo güzel gruptur aslında, gerçi rock n coke a geldiklerinde sahneye yakın sayılırdım, matt başlıyor piyanoya, sonra gitara geçiyor, akabinde şarkıya başlıyor, yuhh demiştim, paraya kıyıp 4 kişilik grup olamamışlar, çok pintiler çok :)

hem son albümlerinde bir numara olmasa bile time is running out çok güzel ya, hele muscle museum, ah ahh, bir ara oldukça çirkin olduğu için kadın kaldıramayan ve bu sebepten dolayı müzik grubu kuran ve kliplerinde sürekli taş gibii manyak güzel hatunları oynatan matt bellamy den bahsetmek gerekir :)

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.