heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

31 Mayıs 2010 Pazartesi

yazın, kopyalayıp yapıştırayım!

gündeme bak be, israil gemiye saldırmış. aynı anda hatay'da bir deniz üssü basılıyor. iki saldırı da denizde. daha yeni okudum a q. ne zaman erzak gitti, ne oldu, ne bitti, ne bu şimdi lan.

millet facebook'da kılıçdaroğlu'nun sahtekarlığını belgelemek için ssk kayıtlarını kullanıyor.

madenciler ölünce "kader" ve yanarak ölmedikleri için "iyi öldüler" tabiri kullanılıyor.

tuzla tersanesinde vinç ile kaldırmaya yardım ederken biri daha öldü.

iran'ın uranyumu istanbul'da saklanacak.

yiğit özgür sevgili dostlarına seslenerek "böyük türkiye" deyip duruyor.

baykal'ın yatı varmış ve/veya yokmuş.

çay artık hararetimi almıyor. hiç kahve sevmem.

bugün ayın 31'i. raporları yazarken farkettim.

feci şekilde yorgunum.

3 gündür uykusuzluktan gözlerim kan çanağını bile geçti. yakında kan ağlayan meryem ana heykelleri gibi olacağım.

bir mucizem var çocuklar. haydi sorun sorun sorun. çayda kahvaltıda yenir. hadi sorun sorun sorun.

bu ara kendi çapımda çok para kazanıyorum.

kapalı mekanda sigara içmek gibisi yok.

hepimiz öleceğiz.

2 yorum:

maRLa dedi ki...

bıkmaya başlıyorsun.

gerisi önemli değil... dedi ki...

yazmaktan bıkmadım. yazmayı da seviyorum. sadece bu ara böyle bok püsür yazabiliyorum.

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.