heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

29 Temmuz 2009 Çarşamba

hattori hanzo vs black mamba

kill bill serisi, alemin en güzel dövüş filmlerinden biri olduğu gibi (özellikle bride'ün o-ren ishii'nin adamlarını ekin gibi biçtiği ve onunla kılıç dövüşü yaptığı sahneler) bence müthiş güzel bir tanışma sahnesine de sahip bir filmdir. yani hattori hanzo ile black mamba'nın okinawa'daki tanışma sahnesi. filmi ilk izledikten sonra elime kağıt kalem bu sahneyi tane tane not ettim, şimdi de buraya geçiriyorum.

haa, bu arada, "intikam, soğuk yenen bir yemektir."



hattori hanzo(hh) ile black mamba'nın(bm) ilk karşılaşma sahnesi:

bm : selam

hh : selam hoşgeldin. (bm'yı süzerek) hoşgeldin, ingiliz misin?

bm: hayır, amerikalı. dom!!!

hh : hoşgeldin amerikalı! benim ingilizcem bayaa kötü. "dom" dedin. japonca konuşabiliyor musun?

bm : hayır, hayır. sadece dün bir kaç kelime öğrendim, oturabilir miyim?

hh: ohh, evet, lütfen(bm tabureye oturur) ne almak istersin? bir dakika!!

hh : (çırağına seslenerek) müşterimiz var çabuk çay getir!!

çırak : ben dizi izliyorum!!

hh: kahretsin, tembel piç!!

ç : çay sıcak, neden bir kere de sen doldurmuyorsun?

hh : kapa çeneni, çıkar o kıçını ordan. (bm'ya dönerek) affedersiniz.

hh : japonca neler biliyorsunuz?

bm : bir düşüneyim... arigato..!

hh : arigato..! güzell..!

bm : 'dom'u daha önce söylemiştim...

hh : evet, evet...

bm : konneçiva...

hh : a a a .... konniciva. arada 'i' var.

bm : konniciva!

hh : düzeldi, güzel güzel! sen japon gibi japonca konuşabiliyorsun...

bm : dalga geçme(iyice sırnaşır gibi konuşur)...

hh : hayır, hayır. ciddiyim. teleffuzunuz çok iyi. sen "arigato" mu dedin? bizde arigato deriz. (karşılıklı gülüşürler)

bm : teşekkürler. demek istediğim 'arigato'!

hh :japoncayı çok kolay öğrenirsin..

bm : hayır, ben, çok zor olduğunu duymuştum.

hh : çoğu salak... ama sende japoncaya yatkınlık var((karşılıklı gülerler, yemek bm'nın önüne konulur).

hh : tamam, tamam. aman tanrım!!! çay hangi cehenneme gitti? acele et allahın belası!!! tembel piç!

çırak : ne istiyorsun?

hh : çay, içecek?!

bm : ohh, evet ben bir bardak sake alabilir miyim lütfen?

ç : sake? günün ortasında?

hh : gün, gece, öğleden sonra... kimin umurunda.. sakeyi getir!!!

ç : neden hep ben sake getiriyorum? iyi dinle!! otuz yıldır sen balığı yaptın, ben sakeyi getirdim. eğer burası askeriye olsaydı ben şimdi general olurdum!!!

hh: ha ha... general olacaksın ha? sen generalsen ben imparatorum. ve sakeyi hala sen getirirsin, o yüzden çeneni kapa ve sakeyi getir seni kel!!! beni anladın mı...!!!

ç : (bm'ya dönerek) ben kel değilim, kafamı kazıttım. anladın mı?

hh : (bm'ya dönerek) üzgünüm!!!



(işte black mamba'nın karşına tanrı çıkarsa eğer, onu bile kesebilecek kılıç!)

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.