heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

13 Ocak 2011 Perşembe

mim

rory rumuzlu kişinin 'mim'ine istinaden...  

Dindarsiniz ya da degilsiniz,inanciniz var ya yok,dinlerini yasadigini söyleyen insanlarda en cok sizi iten seyler ne ve neden?
yüzlerinde sürekli duran hınç ve hırs. hırs insanı çirkinleştirir.
*Sizi siz yapan özelliklerinizden en belirgin olani ne?
çoğu kişi ukala olduğumu belirtir.
*Etrafinizdaki kisilere saygili misiniz?Neyiniz insanlardan farkli ve ne konuda daha cok saygi bekliyorsunuz?
başkalarına kendimce saygılıyımdır. birinin ifadesine göre yüzümün ortası yokmuş. yani ya gülüyormuşum, ya da somurtuyormuşum. ikisinin arası yokmuş. sanırım bu durum diğer insanlardan farklı olabilir. insanlardan saygı beklemiyorum.
*Insan'in sizdeki tanimi ne?Karsinizdaki kisi de olmazsa olmaz dediginiz özellikler neler ve neden sizin icin önemli bunlar?
insan pis bir mahlukattır. lisede bir hocam "kendi pisliğini vücudunda bir süre taşıyan tek canlı insandır" demişti.karşımdaki kişide olmazsa olmaz diyebileceğim şey bağırıp çağırmadan konuşabilmesi. diğer türlü sinirlerim zıplıyor.
*Hayata bakisinizi paylasir misiniz?Sürekli birseyler icin hayati sucluyor musunuz yoksa hayatta olmasi gerekenler bunlar ve olmasi gerekenler yasaniyor mu diyorsunuz?
"dünya sikime minare götüme" diyeceğim ama yaptığım pek söylenemez. yinede kısmen başarabildiğimi düşünüyorum. herhangi bir şey için hayatı veya başkalarını suçlamamaya çabalarım. bazen kendimi çok kaybettiğimde suçladığım oluyor, ki o an aslında o kişiyle tanışıklığın bitiş anı oluyor. "kader" demeyi severim. kaderi suçlamak kolay.
*Savaslarin asil nedeni ne sizce?Insanoglu kendinde neyi yok etti ki zulüm denen illet yakasini birakmiyor dünyanin?
savaşların nedeni güç kazanma isteği. insanoğlu, kendisindeki özgürlük tutkusunu yok etti. o yüzden bu haldeyiz.
*Sizi en cok huzursuz eden eksikliginiz ne?Sunu da düzeltseydim daha huzurlu olurdum dediginiz,gerceginiz,bosvermisliginiz,gamsizliginiz?
yakışıklı olsam sanırım daha farklı bir insan olurdum. diğer yönlerden bir eksikliğim olduğunu düşünmüyorum. insanlarla daha da az ilişkiye girebilseydim daha da huzurlu olurdum.
*Kalbinizin sesi mi mantiginizin sesi mi?Neden?
kalp kelimesini sevmem. fazla duygusal bir terim. mantık ise resmen bir saçmalık. başka bir seçenek yok.
*Biri size bir kötülük yapti ve biliyorsunuz ki yapilan sey bilincliydi,tepkiniz nasil olurdu?Susar misiniz yoksa ayni anda yüzüne vurur musunuz yapilanlar?
o kişiden uzaklaşırım. yüzüne vurmam, çünkü bu fazlasıyla çiğlik olur. yüzüne vursam bile değişen bir şey olmayacak nasıl olsa.
*Sizce,sabretmek nedir ve üzerinizde otorite kurmaya calisan,sizin hakkinizi yiyen insanlara sabretmeli miyiz yoksa karsilik vermelimiyiz?Tepkimiz nasil olmali?
kaçacak bir yer yoksa kıstırılmış kedi gibi saldırılır elbet. kaçacak yer varsa kaçarsın ve önemsemezsin.
*Bir konusma gecti ben böyle bir cümle kurdum:"Karsimdaki insan benim icin degerli degilse söyledigi cümlelerde degerli degildir,isterse hakkimda zanlarla kötü konussun hic farketmez"Bunu söylememin nedeni de su; biliyorum ki bu dünyada en zor seylerden biri sizi anlamaya kapali insanlara kendinizi ifade etmeye calismak ve birilerini memnun etmeye calismak.Peki siz nasil düsünüyorsunuz bu konuda?
böyle cümle kurmak zorunda kalacağım bir toplulukta bulunmam.
*Hangi söz sizi rahatsiz eder ve neden?
neden sorusunun kendisi.
*Baskasinda kinayipta sonra sizinde yaptiginiz birsey var mi? [istege bagli paylasmak]
birisini kınamak fazlasıyla kınanacak bir davranış zaten.

2 yorum:

Rory dedi ki...

"Rory rumuzlu kisinin" ouuv-.-

evet o benim.

hm birde rica ederim;)

gerisi önemli değil... dedi ki...

keyfine bak ;)

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.