heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

5 Eylül 2011 Pazartesi

tiramisu


tarih 12.08.2011, saat 16:38 suları ve ben o ramazan gününde tiramisu yedim , hesabı ödedim, kalktım, dışarı çıktım ve birden karşıma hem boy, hem kilo ölçen, körlere yardım eden alet ile karşılaştım. ahmet çakar gibi devam edersem eğer aramızda sanki bir yakınlaşma oldu ve üzerine çıktım. sonuç şudur;

kilonuz: 88.7 (abartı, daha yeni yemek yemiştim, 85'im. en iyi tartı anı sabah tuvalete gittikten sonraki zamandır. elbiselerinizi de çıkarın ve öyle tartılın. başka zaman tartılmayın! işte o anlarda ben 83 kilo çıkabiliyorum!)

boyunuz: 191 cm (az biraz taban düş, 189 santim olsun, olmadı 190 sayın. askerde boyumu 181 ölçmüşlerdi, o işi nasıl becerdiler hala şaşıyorum.)

bmi indeksiniz: 24.3(herhangi bir yorumda bulunamıyorum indekse karşı, ne bilmiyorum.)

ideal kilo: 72,9 - 91.2 (90 fazla elbet, de 73 ne lan, askerde bile 75'e düşebildim)

doğum tarihiniz: 12.02.1977 (bunu yazdığımı hatırlamıyorum, ama yazmışım demek)
yaşadığınız gün sayısı: 12600 (çok yuvarlak bir sayı)

bugünkü biyoritim:

aşk: negatif (maşalah)
sağlık: negatif (öleceğim!)
iş: negatif (tatildi lan o gün, sahtekar makina!)


burcunuz: kova
aşk: endamına dikkat et. çekiciliğini kaybedebilirsin. bundan faydalanmayı bekleyenler var. (en azından arkamdan kuyumu kazanların olduğunu öğrenmek eğlenceli oldu)

sağlık: jimlastikle harcanmış birazcık zaman sana çok iyi gelecektir. (gelmedi)

iş: sana yakın gelecekte faydası olacak insanlarla tanışacaksın. (fazla insan ile tanışmak, sıkıntıdan başka bir şey değil)

bir kadının cazibesi dünyadaki en önemli ve tehlikeli güçtür (jokai) (bu da kağıtta yazan özlü söz :)

bugünkü şanslı numaralar: 3 18 22 28 45 49 (oynamadım!!)

not: tarih ve saat tartıda yazıyordu. o yüzden biliyorum!

6 yorum:

bossa nova dedi ki...

Hangimiz zaman zaman gram hesabı yapmıyoruz ki Travis, yediğin 200 gramlık porsiyonun 1000 gram fark yaratması falan olağan şeyler bunlar.
:D

gerisi önemli değil... dedi ki...

üstüne 1 litre de kola içmiştim, al sana 1200 gram :)

bossa nova dedi ki...

ups, yavaş ol dostum :)

gerisi önemli değil... dedi ki...

ramazandı ve hava çok sıcaktı. üstelik üzerimde de en az 3 kiloluk giyim eşyası olduğunu düşün. bak, 84 oldum :)

kıçı kırık cüzdan bile 250 gram :)

Nobody dedi ki...

Kibar makinaymış doğrusu:) Ben olsam: kendini kandırma şişko patates az ye de kilo ver azcık yazardım. Nihahaaaa:))Ayrıca bu havada insan ne giyer de 3 kilo çeker? Kimi kandırıyosun:)

gerisi önemli değil... dedi ki...

3 kilo ne var? cüzdan ruhsat araba anahtarı ev anahtarları telefon ayakkabı tişört kot kemer üstüne bide 1 litre kola ve tiramisu :)

saçlarımı kesersem 250 gram daha veririm :)

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.