heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

7 Ocak 2013 Pazartesi

marion cotillard

evet sayın okuyucularım, marion cotillard da maalesef yaşladı. efsanevi fransız güzelimiz yıllara meydan okuyamadı(!) taxi, jeux d'enfants derken insanı büyüleyen güzelliği, her yüz erkeğin doksan dokuzunu mahveden hali, kadını çatlatan, erkeği yerinde mıhlatan teni ile insanı insanlıktan çıkaran bu oldukça fazla güzel aktristimiz maalesef hafiften çökme emareleri göstermeye başladı. kalbimdeki o tatlı yerini muhafaza etse bile artık eskisi kadar güzel değil. o göz torbaları ne öyle, ya o kilolar, onun mu allahım o çizgili yüz, yıllar yılı dost bildiği aynalar, ama yine de o tebessümü ve o esnadaki gözleri, saçları.. görünüşündeki o inceliği ve zerafeti kalmadı..

laetitia casta gibi olmalı ünlü ve çok güzel kadınlar. baktılar ki güzellikleri yavaş yavaş gidiyor, ellerini ayaklarını çekmeliler her şeyden. sonra işte, olmuyor, maalesef..

olsun, o saçlarını yine arkadan toplasın, tebessüm etsin(dişleri görünmesin gülerken) yeter bana..



2 yorum:

ÖZGÜR dedi ki...

sizi takip etmeye başlayalı tam olarak ne kadar oldu? hangi paylaşımınızı okuduktan sonra karar verdim? net hatırlamıyorum.
ve bir kadın hakkındaki yorum, bakış adına her ne diyorsanız işte, yazmış olduğunuz satırları okuduktan sonra ilk defa bugün, kaçlı yaşlarda olduğunuzu ve cinsiyetinizi merak ettim.

gerisi önemli değil... dedi ki...

beni takip etmeye başlayalı ne kadar oldu bilemeyeceğim. marion cotillard'ın yaşlarındayım ve karşı cinsiyim..

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.