heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

26 Temmuz 2018 Perşembe

drew pritchard


seviyorum bu adamı. sayesinde ntvspor'dan bozma dmax izlemeye başladım. akşam 8:00'de hurda avcıları'nı kaçırmadan izliyorum. hala dikkatinizi çekmediyse şiddetle tavsiye ederim. seslendirme güzel, program güzel ve artık britanya'yı kasaba kasaba biliyorum :)

adam tam bir ingiliz. ülkesi ve ürettikleri ile gurur duyuyor. onun güzel bir koltuk, lamba veya vw tabelası gördüğünde yaşadığı heyecanı gözlerinizden görüyorsunuz. işinde de uzman ve ne kadar düşük alırsam bu kadar kardayım mantığında da değil. bildiğin para saçıyor.

sattığı hurdaların sitesi bu; https://www.drewpritchard.co.uk/

bu arada; arabayı kullanan tee ile muhabbetleri de iyi :)


izlerken resmen ufkum genişledi a q. sanat tarihi okumak için içimde bir istek doğdu. emekli olunca böyle bir iş mi yapsam deyip duruyorum. ama bizde depo kültürü ve istifçilik hastalığı pek yok. o hurdaları ancak köylerde bulursun. o da geri dönüşüme gitmediyse.. neyse..

edit: bugün hakkındaki haberlere bakınca öğrendim. memleketi conwy'de barlara girmesi yasaklanmış. karısı rebecca'dan boşanmış. vs..

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.