heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

24 Temmuz 2008 Perşembe

bir kahraman olarak thom yorke

çağımızın bir süper kahramana olan ihtiyacına binaen tarafımdan kabul edilmiştir. lucky'nin saraybosna ve tuzla'da öldürülen çocuklar için yazıldığını bilirim veya the nathional anthem'in beni gerçekten özgürleştirdiğine...

şarkılarını dinleyen herkesi kısa sürede şoka sokar ve müritler yaptığı gibi "huuu" sesleri arasında o'na varırım. önce şeyhim aklıma gelir ve huzura yelken açarım. çünkü nirvana veya valhala'ya ulaşmak hiç bir zaman bu kadar kolay olmaz. paranoid android'in her bir katresinde kafamda beliren ışık haleleri ile beraber android olmadığımı ama sonuna kadar paranoid kalacağımı anlarım ve akabinde street spirit ile ruhumu aşka daldırırım.

evet, o uçamaz çünkü onun uçtuğunu düşünen benim veya "pukuaaaa" diye ses çıkararak hasımlarımı yok edemez çünkü hasmım aslında benim. ama güç, işte o hasımlarımı yoketme gücünü bana verendir. her bir şarkısını dinlediğimde aklımı alan kişidir. "kafam koptuğu zaman güleceğim" i bana söyleyendir, "önce kadınlar ve çocuklar" diyendir, masanın üzerine çıkıp denyılsan gibi tuna kuşu hareketini yapmamı sağlayandır, alkol vs almadan beyin hücrelerimi yok edendir, hitler tarzı saçları beni uyuz edenleri toprağa gömendir, bilimum androidi çöplüğe yollayandır. çünkü o bir süper kahramandır ve bunları sadece o yapabilir.

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.