heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

12 Mart 2012 Pazartesi

fetih 1453

bu filmin başından itibaren olmamışlarını yazayım bi;

- sultan murat vefat ediyor ve şehzade mehmet son sürrat edirne'ye varıyor. o kadar hızlı ki manisa'dan edirne'ye sanırım 1 haftada alacağı yolu babası daha gömülmeden alıyor. maşallah bre, o ceset kokardı vre o süre içinde. sanırım uçakla gitti!

- sonra ağbi bi baktık ki bu filmde cüneyt arkın filmlerindeki gibi karı memesi görmeyeceğiz. erkek kömüşleri gördük bol bol. fatih'in, ulubatlı'nın ve eski sevgilinin kömüşlerini bol bol sergilediler. bir ara korktum ben ve bizans imparatorunun da kömüşlerini gösterecekler diye, allah'tan olmadı!

- bizans imparatoru olacak denyo herif kuşatma sırasında incir, üzüm ne bulsa götürüyordu be ya, o ne lan nisan ayında incir, demek soğuk hava deposu çok iyi bu imparatorun. bir an için patates falan yiyecekler sandım, ama o kadar ileri gitmediler.

- ulubatlının sevdiceği orduya erkek kılığında girdi ya, ağbi herif karıyı sürekli öpüyor ordu içinde, hemde erkek kılığındayken bile. lan hemşerim diyorum içimden(bursalıyım ben), adımızı çıkaracaksın, yapma, etme. sonra diyorlar ki bik bik de vik vik, hade lan demek istiyorum bir anda, haykırarak!

- eskiden bir mum ışığında kaybolan sevişme sahneleri şimdi ateşte balık pişirilirken gösteriliyor.

- fatih ne domuz avladı be, breh breh. oğlu beyazıt ile olan sahnelerini ise yazmaya içim elvermez. durum fecaat. fatih tam bir imparatordur. tek başına yemek yiyen bir imparatordan bahsediyorum bak, çocuk sevme falan, abartmayın lan!

- o ayasofya içindeki çocuğu kucağa alma ve sakalını okşatma sahnesi ise rezillik. resmen clinton'ın burnunu okşayan o çocuktan ilham almışlar. ayıp.

- kara murat'ı gözlerim göremedi. bari adı kara murat olan basit bir karekter koysaydınız, iyi olurdu. hem fatih'i oynayan adam çok tıfıl kalmış. gerçeğe daha yakın olan odur ama kara murat'ın fatih'i bu herifi çiğner.

- bazır kısımları çok anlaşılmaz olmuş. birden bire ekranda savaş sahneleri gösteriliyor ve bir sonraki sahnede mora'ya yapılan akıncı baskınından bahsediliyor. sanırım o savaş sahnesi o baskını temsil ediyordu ama sonucu gösterip akabinde sebebi anlatmak çok anlamsızlaştırdı o sahneyi.

- teknoloji iyi hoş güzel vs. ama urban usta, şahi topu ilk ateşlendiğinde ölmüştü benim bildiğim.

2 yorum:

bossa nova dedi ki...

Bi de kadın o saçı niye kesti biri bana bunu açıklasın lütfen! Madem kafanı bağlayacaktın neden kestin. Hadi kestin o kaşlar ne ip gibi...

Fatih kendi oğlunu yalandan seviyo, gidiyo elin bebesini kucaklıyo, öpüyo falan. De get dedim ben de. Murat Kekilli'den bozma karakter de sürekli güldürdü beni.

Daha iyi bir castla iki saate indirilerek çekilebileceğine inanıyorum.

gerisi önemli değil... dedi ki...

açıklıyorum:

çünkü filmlerde bir kadın erkek kılığına girecekse eğer saçlarını keser. ama ucundan almaz, alırsa olmaz. yemezler çünkü :)

filmin sinema dili çok kötü, parayı bastırıp film çekilmiş gibi. görgüsüzlük hakim. bi de 17 milyon dolar mıdır tl midir bilemeyeceğim ama fazla olmuş. 17 milyon herneyse işte, iyi bir senarist ve yönetmenin elinden kralını çektirirlerdi.

filmdeki herkes birbirine benziyordu. hem o urban ustayı öldürmeye niyetli eleman neydi be, gözümüze gözümüze casus mu sokulur, pehh...

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.