heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

2 Mart 2012 Cuma

öykü serter'e açık mektup


koray candemir ile dilara gönder birlikteliğini okuyunca gazetelerde sevinçten haykırdım, "oleyy, öykü serter boşa çıktı!"

işte böyle öykücüğüm, ta 90'ların ikinci yarısında show tv'de sunduğun 5 de 5 programından beri sana hastayım. yüzücü olduğunu hemen gösteren omuzların, tam bir kendine güven, ses tonun, karizman falan filan oooo, saymakla bitmez. tamam, bir kokoş yanın da yok değil hani, ama sen gel, ben ona bile razıyım.

ismini google'da arattığında bu küçük yazıya ulaşırsın bence, zaten o yüzden yazıyorum bu yazıyı, bak aşağıda mail adresim de var. gel bana, ciddiyim bak...

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.