heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

6 Nisan 2010 Salı

file çorap

küçük bir çocukken bursa'nın yerel gazetelerinden birisinde aydan şener ile ilgili bir haber görmüştüm. bursa-istanbul arası sefer yapan o küçük uçaklardan birine binmiş. ama mini etekle. herkes bu görüntüye bakmak için onun tarafına yığıldığından uçağın dengesi bir süre kaybolmuş! haber bu şekildeydi. 80'li yıllar ve benim bildiğim ilk mini etekli havva kızı da işte bu aydan şener'dir.

şimdi ise mini eteği sokakda giymek cesaret isteyen bir hal aldı. insanlar eskiden "üff be yavruya bak" derken, şimdi "allah belasını versin, karımıza kızımıza kötü örnek oluyor" gözüyle bakıyor. ama allahtan uzun çizmeler çıktı, herkes rahat etti! o çizmeler ne öyle ya, diz kapağının 1 metre yukarısına kadar her taraf çizme, vıcık vıcık bir parlak görüntü. şu dikişsiz kotları giyen kızlardan bir süreliğine iğrenmiştim. sanki o kotların altında yağ torbaları saklıyor gibi bir halleri vardı. yine aynı hisse kapılıyorum. gerçi her körün bir topal alıcı vardır elbet, o akımın da izleyicisi çoktur. ama şu aşağıdaki resme bakar mısınız? ne kadar iğrenç görünüyor. sanki o çizmeler yüzünden bacaklarını iyice açmak zorunda kalmışlar gibi. şarkı söyleyen bazı kadınlar ayaklarının arasını iyice açarya, sanki ağzı değil, kıçı söyler şarkıyı, bu çizmeler de aynı etkiyi uyandırmış.
daha önce ise durum daha vahimdi. çizmeyi kot üstüne giyme modası kesinlikle iğrenç bir moda akımıdır. bana hep pantolonunu çoraplarının içine sokup çamurlu tarlada çalışan ırgatları hatırlatıyor. zaten çizme dediğimiz eşya, eskiden şehirler hala daha çamur içindeyken kıyafetler tamamen çamur içinde kalmasın diye icat edilmiştir. üstelik herkes her renk çizme de giyemezmiş. mesela sahtekarın biri ben selçuklu sultanı bilmemkimin oğluyum deyu saraya kurulur. yalancı olduğu anlaşılınca da kaçıyor. herifin lakabı ise cimri. o kadar cimriymiş ki kaçarken ayağından kırmızı sultanlık çizmelerini çıkartmaya kıyamamış. en sonunda moğol süvarileri ayağındaki çizmeden tanımışlar herifi. diri diri derisini yüzmeleri yetmemiş, geri kalan işkenceleri de yapmışlar. çizme giymek önemli bir iştir!

oysa mini etek-fileli çorap-çizme kombinasyonu öyle mi? kim giyerse giysin o kişiye yakışıyor.

bu da öylesine bir moda yazısıdır! dır dır dır!!!

9 yorum:

L dedi ki...

abi o pantolon ve çizme gudikliğine el attığın için tebrik ediyorum.
ve haftasonu file çorapla ilgili gördüğüm bir enstantaneyi aktarayım:
abla file çorap giymiş, üstünde ise, sadece kısacık bir kırmızı gömlek var. ve gömlek bacakların başladığı yerde bitiyor.
sayın bayanlar, yapmayın böyle şeyler...

gerisi önemli değil... dedi ki...

amannn!! sayın hacı laplap, mekke'ye gidip gelmişsiniz, hiç mekke'de böyle şeyler olur mu?! şimdi güzele bakmak sevap mıdır, bakıp sevap kazanalım mı? yoksa günah mıdır?!

sürüden ayrılan koyun dedi ki...

sen de file çorap fetişistliği var mı?

gerisi önemli değil... dedi ki...

var olması senin açından durumu değiştirmez sanırım. o yüzden yok diyeyim.

L dedi ki...

abi dinsel açıdan bakarsak şimdi, şöyle bi kıstas var. ben o ablaya 10 sn.den fazla baktım mı, günah! ama 10 sn kadar bakıp, sonra nefsime söz geçirdim mi, sorun yok. bunu arabistan'daki din alimlerine de sordum. olay budur.

gerisi önemli değil... dedi ki...

aslında "yüce rabbim, sen nelere kadirsin, senin ilminden sual olunmaz" deyip "süphanallah" deyu adını zikredersek sevaba girermişiz. çünkü tüm mesele zikir, fikir ve şükür. zikiri hallettik, fikrimiz budur, şükrederek de(ama şehvi duygularımız kabarmadan) olayı nihayete erdirebiliriz!

önemli olan güzele bakmak değil, güzel bakmakmış :)

Adsız dedi ki...

dediğinin aksine
uzun çizme modası bu kış nefes kesti.

eşek hoşaftan anlamaz derler ya.. sen de çizmeden anlamıyorsun.

gerisi önemli değil... dedi ki...

haklısınız, sadece çizmenizden değil, modanızdan anlamam.

Cihan dedi ki...

dizüstü çizme modasına bayılıyorum. son derece çekici ve seksi bir tarz. seksi olmak bir gün demode olana kadar(!) uzun çizmeler sokaklarda olacak.

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.