heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

3 Şubat 2009 Salı

ville valo

canım ülkemin medyasında 'anasını kesen çocuğunun giydiği tişörtte resmi vardı' gibi garabet haberlerle anılsa bile gördüğünüz üzere kendi ülkesinin medyasında bu şekilde anılıyor. bu en delikanlı erkeği bile baştan çıkarabilecek potansiye sahip olan finlandiyalı übermensch, herhalde söyleme gerek yok -yine de yazayım- him vokalisttidir.

onun için "ville müziğe beleş çekmek için başlamış. harbiden bak" türü çok söylenti duydum. ister doğru ister yalan, bana ne. ben ona bakarım!

genel kanaatin aksine homoseksüel olmayıp, bildiğin biseksüeldir. yahu adam ne yapsa, ne giyse, ne sürse yakışıyor. babasının çalıştığı seks shopda anlaşılan çok vakit harcamış, her boku öğrenmiş!

neyse işte, çektiği söylenen bilimum ıvır zıvır yüzünden kolum kalınlığında bacaklara sahip olmuş ve "ulan bu herif hala yaşıyorsa ben siktim sene ölmem" dememe neden olmuştur. ama gerçek öyle değildir! bu uniseks varlık, böyle kaslı ve ipince kalabilmek için sıkı diyet yaparmış ve günde 600 kaloriden fazlasını asla almazmış. yediği ve içtiği ise süt ve vitaminmiş. bunları bana söyleyen kişi ise onu birebir görmüş biri. o 1.83'lük boyuna rağmen 63 kilonun sırrı meğerse buymuş! ben en son lise sonda bu haldeydim. öyle sütmüş, vitaminmiş falan hikayeydi. okulun berbat yemekleri midemde fazla kalmaz, hak ettiği yolculuğa çıkardı.

neyse efendim, tüm bu laflar boş elbette. o sesi varya, resmen insanı boğar. şarkının finalinde bok çuvalı gibi kalırsın ortalık yerde.

gazete haberi: him- grubunun elemanları seyirciyi şaşırttı. ville, miesta'yı öptü!
çeviri: google translate

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.