heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

21 Ağustos 2009 Cuma

marstan mı geldin kadın?!

eskimiş yıllardan birisinde, geri zekalı bir yazar(john gray), kadın ve erkeğin anlaşamadığı durumlarda, kadınların venüsten, erkeklerin de marstan geldiğini düşünmemizi istiyordu(çocuklar da su dünyasından!). böylece aradaki temel zımbırtıları daha bir anlarmışız!

lafı uzatmaya gerek yok. bu, kısaca bir saçmalık. kadın ve erkeği ayrı ayrı gezegenlerden getirmeye hiç gerek yok. zaten tüm insanlığı param parça eden derin sınıfsal ayrılıklar varken birde gezegensel ayrılıklar hiç çekilmez doğrusu! hepimiz aynı havayı soluyup, aynı toprağa işeyip, aynı suyu içiyoruz. ne gerek var böyle şeylere! kadın ve erkeğin temel farklarını ben size yazayım;

erkeğin doğadaki temel görevi dölleyip kaçmaktır. mesela bir boğa, bir kez döllediği bir ineği, aynı sene içinde bir daha döllemezmiş. o kutsal(!) tohumlarnın boşa gideceğini o bile anlamış durumda! belkide içgüdüsel olarak ikinci kez döllese bağlanacağını düşünüyordur!

işin sırrı da budur zaten. erkekleri bağımlı yapan kadındır. durum o noktaya gelmiştir ki kadın isterse erkeği kendine aşık ediyor, isterse evleniyor. tüm ipler kadında. erkekler ipte sallanıp duruyor. artık erkekler olarak özümüze dönmek zorundayız! dölleyip kaçalım, arkamıza bakmayalım..!

temel prensip şudur;

bir kez: normaldir.

iki kez: demek ilk seferinde çok iyiydi.

üç kez: aşıksındır.

sayın hemcinslerim, asla ikiyi aşmayınız(tabii kadın da size ikinci ve üçüncü sefer dayanabilirse)!

kadınların ise doğadaki temel görevi vücutlarını sergileyip erkeği kendine esir etmektir! mükemmel bir kadın vücudu erkek mıktanısı gibidir. her şeyi çeker ve emer! shakira bir şarkısında "göğüslerim küçük" der. böylece onları dağlarla karıştırmazmışız. ancak enginlere sığmayan ve dağları taşları aşan kalçaları için aynı kelamı edemiyor. maşalllah, star wars'ın tüm yıldız sistemleri o kalçaya sığar!

kadınlar için tüm bu ahval ve şerait içinde dahil erkek kıtlığı yoktur. zengin erkek kıtlığı vardır, ki bu da normaldir. ama kadınların görmek istemediği gerçek, zengin erkeklerin zengin kadınlarla evlenmesidir. fakir, zeki ve güzel kadınları ise sadece becerirler! boşuna kasmasınlar veya mümkünse onların çocuklarını doğurup onlardan para sızdırsınlar. sanmayın sallıyorum, bir sürü kadın, zengin bir erkekten çocuk doğurup ömrü boyunca rahat yaşamanın peşinde. aslında bu son çare, çünkü ilk amaçları bu zengin erkekleri masaya oturtmaktır. kadınlar, erkekler gibi güzellik peşinde olsaydı, alain delon'dan defalarca daha yakışıklı inşaat amelelerinin keyfine diyecek bir şey olmazdı! çünkü bir çok kadın için güç eşittir güzellik değil, zenginliktir.

bunları nasıl mı anladım?! dünyadaki tüm kutsal kitapları yazan cinsiyetten olmam sebebiyle erkeklerin anlamayacağı hiçbir şey olmadığına kat'i olarak inanıyorum. yani bu yazılanlar gerçektir. siz kadınlar "şeker" diyene kadar erkek onu çoktan üretmiş olur!



günümüz modern, zeki, entel, espritüel kadını olarak itiraf.com kadınlarını görebiliriz. mesela peter parker'in filmdeki uzatmalı sevgilisi mary jane watson(kısaca mj), sevgililerini sürekli aldatır. hemde sevgilisinin en yakın arkadaşıyla, yani parker'la! filmdeki mj'nin bu inişli çıkışlı boktan hayatı hepimize ders olsun! demekki neymiş; new york'dan kadın çıkmazmış! eliniz oralara kadar uzanmasın, uzanırsa da ikiden fazla asla sevgili hemcinslerim!

6 yorum:

winston wolf dedi ki...

durgun suyu bulandırıyorsun.insanlığın aklını karıştırıyorsun.
bırak kapalı gözler kapalı kalsın, hayır gözler açılacak da ne olacak, hep beraber daha mı mutlu mesut yaşayıp gideceğiz, kusursuz mu olacak kadın-erkek ilişkileri.
bırak bir yol bulmuş gidiyoruz işte.

gerisi önemli değil... dedi ki...

:) senin adın winston wolf, problem çözersin, hocam, çözüm yolum doğru mu :)

winston wolf dedi ki...

açık noktaları yok değil. ama bu haliyle bile hemcinslerin tarafından ciddiye alınıp uygulanırsa dünyanın çivisi tamamen çıkar, tamamen :)

gerisi önemli değil... dedi ki...

sizin övgülerinize mazhar olduktan sonra, dünya yıkılsa umrumda olmaz değerli hocam :)

"kanasın dünya, yansın oldu olacak!!"

Emily's Sorrow dedi ki...

"Erkeğin doğadaki temel görevi dölleyip kaçmaktır" demiş yazar...:) Konu Adem ve Havva'ya kadar uzanır.

gerisi önemli değil... dedi ki...

erkekten kastım bütün canlıların er kişileri :)

sen hiç yavrusu için yavru ceylan parçalamaya giden aslan gördün mü :)

dişiler ise -zavallılar- neslin devamı için en uygun erkeği bulacaksın, üstüne zıplatacaksın, doğuracaksın, bakacaksın, besleyeceksin, vayy babam vay, çok zor işleri çook!!

birde erkek arılar vardır. bunlar erkekler aleminin tamamen yüz karası mahlukatlardır. sadece ve sadece dişiyi dölllerler ve gidip bala abanırlar. tüm çoluk çocuk çalışır, kraliçe olacak doğurgan sürekli yavrular, bu sadece bal yer, ama allahtan çocukları olan işçi arılar zeki, bunların sayısı fazla olunca dölleme kabiliyetini yitirenleri hemen dışarı atıyorlar.

valla bak!!!

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.