heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

21 Aralık 2009 Pazartesi

sigourney weaver'ın kıç çatalı

fotoğraf alien'daki meşhur sahneye ait. ellen ripley namlı sigourney weaver, alien'dan kurtulduğunu düşünmüş ve gemideki tek kişilik yedek kabine atladığı gibi uzayın derinliklerine gidecek. artık hangi uzay gemisi onu bulursa kurtulacak! ki ripley bence sinema tarihinin en mükemmel kadın karakterlerinden birisidir. sarah connor'dan sonra ama. evet evet, marla singer'dan da sonra...

filmi ilk ya star'da ya da trt'de izlemişimdir. bu sahnenin kesilmesi normal. sonra aradan yıllar geçip filmi bir de cd'den izleyince "hööö!!" diye şaşıp kalmıştım. uzay elbiselerini giymek için soyunmaya başlamıştı. kimilerince sinema tarihinin en seksi iç çamaşırları ile arzı endam ederken, gözlerim yerinden fırlamış bir haldeydim ve neredeyse ağzımdan salyalar akacaktı! gördüğüm en güzel kıç çatalı sigourney weaver'ınkiydi. yani hala daha onun çatalı kadar güzelini görmedim. ciddiyim bak. fotoğrafta ise o an tam olarak yansıtılamamış. zaten sahne de anlıktı. weaver'ın boyu 180, film çekilirken de 30 yaşındaymış. ama inanması güç, vücudu 20'lik kızların milyonlarcasında yok. boy da boy hani, o çatalın bende olacak hali yok ya!!

tabi onu sonra the village'de görmüştüm. yaşlanmış, çökmüş, gitmiş, bitmiş. sonra dedim kendi kendime, "o çatal hala bu kadında mevcut mudur?" kıç derisi fazla büzülmez, ama zaman taş gibi kadınları teker teker çökertiyor arkadaş.

o değilde arkadaş, bak aklıma ne geldi. muse ile placebo'nun geldiği rock'n coke'da masaların üstüne oturmuş bir şeyler atıştırıyoruz kızla. sonra başka bir kız geldi ve benim kızın kulağına birşeyler fısıldadı. benimkide ayağa kalkıp üstünü düzeltti. "noldu" diye sorunca kıç çatalının göründüğünü söylemiş diğer kız. herkes ona bakıyormuş!

ağzından salyalar akarak izlersen o sahneyi, allah cezanı veriyor işte!!

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.