heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

2 Mayıs 2011 Pazartesi

sadece koklayacaktım

duman'ın eğlenceli ve kafa şarkılarından birisi de sadece koklayacaktım adlı leziz eseridir. bu sefer bu adamlar ne demek istiyor, ne gibi gizli anlamları var sizin için araştırdım ve buldum. doya doya okuyun.  

ben ademin torunuyum
hem deliyim hem doluyum
yasak ormandan yem kaptım
tadına bakmayacaktım
sadece koklayacaktım


(adem aldı tavrını, vurdu masaya yumruğunu, gidip elmayı yedi, işte ben de aynen onun gibiyim, benim elmam başka, tadına bakılmaz onun, koklanır. yani burna çekilir, sonra da eğlenilir!)


gel bir türkü söyleyelim
hep beraber oynayalım
anlamazsın neyleyelim
buraya gelmeyecektin
sadece koklayacaktın

(bak keyfim yerine geldi, ne içiyorsam artık! hep beraber oynamak istiyorum. ulan madem buraya geldin, biliyordun ne yapacağımızı, nerden bilesin bu güzelliği, şu an beni anlamıyorsan eğer, bu senin salaklığın bebeğim)

bir acaip yarıştasın
hem öndesin hem rahatsın
o zaman ne için ağlarsın
ödülü almayacaktım
sadece koklayacaktım


(kafam çok güzel, dünya işleri ne saçma lan, kendini büyük biri gibi hissetmen normal, çünkü salaksın. ama hala daha herkesin sana zarar vermek için uğraştığını mı düşünüyorsun, ne sikime kendini paralayıp, büyük büyük ödüller peşinde koştun ki! uğraşma boşuna, hepsine tek bir koklamada sahip olabilirsin)

tadına bakmayacaktım
sadece koklayacaktım

(yutar gibi içine çekip bok etme şu güzelliği, miden anlamaz, ciğerlerin anlar, kokla sadece)

deli gönlüm kaynayınca
bir çiçek aldım koynuma
tepelerden düştüm takla
aşık olmayacaktım
sadece koklayacaktım


(offf, algı kapıları açıldı, her şey ne kadar güzel, bak bak herkes ne güzel uçuyor, her şeyi çok seviyorum ve mutluyum ve sadece kokluyorum)

sevenin gönlü dumandır
hem karanlık hem sıcaktır
böyle sevda akla ziyandır
içine çekmeyecektin
sadece koklayacaktım

(seviyorsan eğer gönlün dumanlıdır-şair burada eski halk ozanları gibi yapmış- karanlığa düşsen bile etraf sıcaktır, o kadar çok seviyorum ki aklım zarardadır, pişmansan eğer içine çekmeyecektin, benim yaptığım gibi yap, sadece kokla)

tadına bakmayacaktım
sadece koklayacaktım

(üstündeyim ve çıplağım diye olayı yanlış anlama, oral seks yapmayacağım, sadece koklayacağım!)

Hiç yorum yok:

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.