heyy!!! heyecanlı mısın?!

korkma, okudukça geçer!

30 Mayıs 2011 Pazartesi

ara beni boya beni - 2


(bana ulaşanların google aramalarını incelemek üzere devam edilmesine oy çokluğu ile karar verildiğinden dolayı vs vs vs)

kızları yerin dibine sokacak şiirler: adana'dan bir kişi bu şekilde bana ulaşmış. demek blogumda kızları yerin dibine sokan şiirlerden örnekler veriyorum ve bazı insanlar bu tür şiirleri merak ediyor ve aratıyor.

zevk seyu gelen kadının porno filmi: kıbrıs'dan birisi zevk seyunu(suyu elbette) ve hatta porno filmini merak etmiş. merak etmekle kalmamış, üstelik aratmış ve beni bulmuş.

jennifer lopez sıçar mı: ankara'dan bir okur bunu merak etmiş. cevap veriyorum: evet, sıçar. kendisi zaten bok gibi, sıçmayıp napsın.

aslı karagöz ve seksi vücudu: yine ankara. bu kişi http://www.ajanspost.com/profile.asp?id=loliita adresinden aslı karagöz'ün seksi vücuduna ulaşabilir.

DENİZLERİNEFENDİSİ 11@HOTMAİL.COM. izmir'den biri böyle yazmış. kendi maili sanırım ve ben çıkmışım. ne alaka lan.

herkes bana dalıyor abramın kalesi şarkı. ankara yine. böyle bir şarkının varlığından bile haberdar değildim, ama artık haberdarım!

halle berry gerçekten sevişti mi. izmit. evet, gerçekten sevişti, valla bak. hatta geçenlerde çocuğu bile oldu.

banu alkan pornosu suudi arabistan. ne zaman bir arabistan araması görsem kesin pornodur diyorum ve hep haklı çıkıyorum. porno iyidir hoştur, ama insan banu alkan'ın pornosuna bakmaz. düşünüyorum, neyse düşünmeyeyim. düşünemeyecek kadar kötü olur çünkü.

kocasından ayrılmış çocuklu kadın ile evlenilir mi? ankara. evet, evlenebilirsiniz, herhangi bir sakıncası yok. bunun için google araması yapmaya hiç gerek yok. dinen de caizdir. ha, ama sen bu soruyu google amcaya soruyorsan eğer, evlenme bence. yazık lan sana, kadına daha da yazık.

amerika kacıncı dünya savaşında japonyaya atom bombası attı ankara. ikincisinde.

askerden önce evlenilir mi eskişehir. evet, evlenebilirsiniz. sakıncası yok. ama yaşınız uygun olmalı. hepten çocuklaşmayın a q.

dul karıların sikiş filmi. kayseri. gerçekten bu sikiş filmi bulsan, karıların dul olduğunu nereden anlayacaksın?

bayan asker esir kamp filmi. mersin. ve amazonlar erkeklere esir düşer ve gerisi gelir.

31 03 2011 tekstile kesimci arayan. ankara. umarım iş bulmuştur.

almanyada yaşayan selma yaşar varmı fecebok varmı. izmir. bilmiyorum, sanırım yoktur. ama aramaya devam et.

arap araba pornosu suudi arabistan. gördüğünüz gibi yanılmıyorum.

komşu komşu hu hu erzurum. ??? bir ödev mi acaba?

domalan ünlü resimleri izmir. çok salakça bir talep. yani hangi ünlüye bir fotoğrafçı "ayla, domal resmini çekiyorum" der ki?


aynı anda iki erkeği idare etmek tekirdağ. tam yerine gelmişsin. aferin sana, işte bu blog, bu yüzden var.

iki kişiyi idare etmek günah mı. ankara. değil. sen gönlünü ferah tut.

gelibolu avrupadamı sakarya. evet, avrupa'da.

sekiz saat çalışmaya ne zaman geçilecek istanbul. sen patronunu ikna ettiğinde.

yanardağ patlamaları cehennemden mi geliyor istanbul. bilimsel açıklaması uzun sürer, ama magmadan gelir. cehennem falan yok.

bir insanı nasıl kurbaya dönüştürürüz turkey. öperek. olmadı kurbağa kıyafeti de olur hani.

MAKODONYA KIZLARI PARA ICIN TÜRK ERKEGINDEN NEDEN HAMILE KALIYOR Henstedt-ulzburg, Schleswig-Holstein. inan bana, sen olmasan böyle bir sorundan haberim olmayacaktı. demek böyle kadınlar da varmış!

cinler boy hamlesinden korkarmı tekirdağ. sanırım boy abdesti demek istedin? hem yok ki korksunlar, valla bak!

evleneceğiz kişi kaderimizmidir bursa. halk içinde böyle bir rivayet vardır kısmet tam olarak bunu açıklar. ama gerçekte böyle bir şey yoktur.

sabah namazıyla güne merhebe demenin dayanılmaz hafifliği ankara.güzel bir düşünce elbette,dayanılmaz hafifliği demenin dayanılmaz bir hafifliği de var elbette.

islami savaş filmleri. istanbul. bunlara uyuz oluyorum işte, sanki savaş islami olunca insanlar ölmüyor. ne alaka lan. hristiyani savaş filmleri de mi var? veya taocu savaş filmleri?

5 yorum:

Burcu SıdkıSıyrıq dedi ki...

arama sonuçlarını yazarak bu aramaların gidecekleri ilk adreslerden biri olmayı da perçinlemiş oluyosun sanırım :)

o değil de bişey sorcam, bunu nası görüyosun, nerden bakılıyo. bi trafik kaynakları filan var ordan mı. cehaletime ver ben de bakmak istiyorum :)

gerisi önemli değil... dedi ki...

blogun aşağı kısımlarında feedjit live var. oradan bulabilirsin.

çeşitli bakanların popo resimlerini merak edenler de var. onları burada göstermiyorum, yoksa boku yerim, bu aramalardan bir şey olmaz :)

bossa nova dedi ki...

itiraf ediyorum Almanya'da yaşayan Selma Yaşar adlı cin benim ve boy abdestinden fena halde tırsıyorum. Ayrıca insanı kurbağaya dönüştürmüşlüğüm de var. Sekiz saat çalışmak istiyorum ve tekstilde kesimciyim. Arabistan'da porno izlemekten hoşlanıyorum ve kafamda Cenifır Lopez'in sıçıp sıçmadığına dair soru işaretleri var. Evet benim! ben aradım! her yerde seni aradım gerisi önemli değil...
Tüm kapılar sana çıkıyor!

gerisi önemli değil... dedi ki...

bana tapıyorsun, farkındayım. her yer ve zamanda beni izlemen hoşuma gidiyor!

Adsız dedi ki...

İslami savaş filmlerinde daha az insan ölüyor olabilir... yayılma döneminde(20 milyon km karelik bir alana ulaşana kadar) yaklaşık olarak 250 düşman askeri ve 120 civarı müslüman ölmüştür... Bu da islamda insan kanına verilen değerin kanıtıdır...

Related Posts with Thumbnails

...

ilet:

ytravisbickle@hotmail.com

Sayfalar

telif falan istemiyorum, iyi eğlenceler... Blogger tarafından desteklenmektedir.